obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
WIFI op 4 meter van router is SLECHT!
jimmyk
Beste mensen,
Ik ben verhuist en heb mijn kpn glasvezel meegenomen.
Alles werkt goed zoals de tv en zo.

Echter is het WIFI een ramp. In de woonkamer heb ik amper bereik en dan zit er hooguit 5 meter tussen.
Op de boven etage heb ik geen WIFI meer, ik heb de repeater gebruikt en andere kanalen geprobeerd.
Ik begin er een beetje moe van te worden om KPN te bellen, die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.
En als ik het wel wil moet ik zelf een dure router kopen die het probleem dan oplost.

Iemand een idee wat ik kan doen (andere provider misschien?)
Ik vind het heel vervelend geen wifi te hebben in huis.

Ik hoor het graag.
 
eogcnlGhost
Hallo jimmyk.

Het is algemeen bekend dat de wifi van de Experiabox waardeloos is, om van provider te wisselen zal je hoogst waarschijnlijk ook niet echt gaan helpen.
Een van de oplossingen zouw kunnen zijn:
Wifi van de Experia uitzetten en bijvoorbeeld: KLIK MIJ te gebruiken.
Werkt 10 keer beter, je signaal gaat via het stopcontact naar je wifi adaptor en de adaptor kan je gewoon plaatsen waar je op dat moment wifi nodig zouw hebben.
Het kost dan rond de € 90, maar dan is je probleem voor eens en altijd opgelost.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIFI op 4 meter van router is SLECHT!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
Advertentie