obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

heb ik een probleem of niet

gloeier
Type PPPoA
Connection Name Internet


IP 86.80.84.216
DNS 195.121.1.34/195.121.1.66/0.0.0.0
Connection Status Connected
Disconnect Reason
Online Duration 342070 sec
























Link Status Connected
hier wat gegevens uit mijn router deze heb ik deze week ontvangen omdat de oude steeds de verbinding verbrak met internet nu zij de monteur dat ik op moest letten of er ook wat bij CRC(up/down) kwam te staan nu staat er dus een hele hoop kpn gebeld maar nu zeggen zij dat ik daar niet naar moet kijken kan iemand mij nu vertellen of ik wel of geen probleem heb???
Gr Rob
Showtime Start 3 days: 23 hrs: 2 min: 5 sec
Modulation Type ADSL_G.dmt
Actual Rate (Up/Down) 512/4096 kbps
Attainable Rate (Up/Down) 1052/7256 kbps
Noise Margin (Up/Down) 21/15.2 dB
Line Attenuation (Up/Down) 22/37 dB
Output Power (Up/Down) 11.9/19.7 dBm
Data Path (Up/Down) Fast/Interleaved

Interleaving Delay (Up/Down) 2/4 ms
INP (Up/Down) 0/0.5 symbols
FEC (Up/Down) 145/2883170
CRC (Up/Down) 111/23844
Profile N/A
 
eogcnlGhost
Uhm even een hele stomme vraag.
Wanneer was volgens jouw de laaste keer dat hij uit was gevallen, sinds jouw gegevens zegt: Online Duration 342070 sec, dat is omgerekend een kleine 8 maanden.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
gloeier
Als ik de medewerker van kpn moet geloven is hij vorige week 17x in 1 dag weg gevallen daarom hebben ze een monteur gestuurd die dus alles heeft door gemeten en dus besloot om het router te vernieuwen.
heb zelf niet veel verstand van computers dus ik ga uit van wat men bij kpn zegt,de monteur zij dus als de CRC(up/down) boven de 20 komt heb je dus nog steeds een probleem vandaar mijn vraag heb ik een probleem of niet??
Heb zelf ook even een speedtest gedaan die heb ik even bij gevoegd.
Rob

gloeier voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
eogcnlGhost
CRC (Cyclic Redundancy Check)
Hier wordt aan de hand van een rekensom bepaald of een pakket beschadigt is. Als dit het geval is zal het modem of de lijnkaart het pakket droppen / schrappen. CRC fouten zullen altijd leiden tot het opnieuw versturen van een pakket door hogere netwerklagen (zoals TCP/IP), wat betekent dat als je CRC fouten op een lijn hebt je een grote kans hebt performance problemen te ondervinden. Indien een modem teveel CRC fouten in een bepaalde tijd detecteert zal het modem proberen om kanalen af te gaan sluiten om deze te voorkomen. Gevolg kan dus zijn dat de verbinding vanaf het moment van intrainen eerst een hoge snelheid heeft, maar langzaamaan terug zakt tot lagere snelheden). Indien het modem nog steeds problemen detecteert zal het modem overgaan op retrainen. Een verbinding zal dan instabiel worden, ook wel klapperen genoemd indien het modem dit zeer veelvuldig doet.
Een klein aantal CRC fouten / langzaam toenemend kan in principe geen kwaad.

Dit houd dus in dat hij niet uitvalt, maar dat je lijn van de wijkcentrale naar je huis onstabiel is.
Modem omwisselen is in dit geval gewoon nutteloos, KPN moet is in de wijk centrale kijken of daar niet iets vervangen moet worden of je op een nieuw lijn aansluiten.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt als je de KPN weer beld.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
gloeier
Hoi ik wil je bedanken voor de uitleg die je hebt gegeven, de monteur had het er ook al over om als het probleem zich voor blijft doen om mij op een andere lijn te zetten zal dus nogmaals met de kpn gaan bellen om te kijken of ze dit dus willen doen.
Gr Rob
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heb ik een probleem of niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten 3 15 april 2016, 10:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:16
| eogcnlGhost05:55:09
| lobo40514:55:51
| glim16:39:10
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10