obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Lijn leeg maken door KPN
Jampie
Hij geeft wel signaal want de lampjes branden dan groen, maar krijg geen internet door. Schijnbaar kan er nog wel gebeld worden naar ons op het oude nummer...dus zal toch weer bij KPN moeten zijn ben ik bang.
 
eogcnlGhost
Nu weet ik wat er aan de hand is.
KPN moet je telefoon nummer vrij geven zodat hij getransporteerd kan worden naar Telfort.
Je internet zouw het gewoon moeten blijven doen met de NT (KPN) en met de NTU (Telfort).
Alleen als je de NTU aansluit zal je geen telefoon hebben tot die bij Telfort is.

Zoals je al zei, je moet de KPN aanspreken.
Maar over het algemeen neemt de KPN er ongeveer 2 weken de tijd voor om dat allemaal te regelen.
Dus vanaf het moment dat je abonnement is opgezegt + 14 dagen.
Is het dan nog niet geregeld dan is een telefoontje naar KPN wel even nodig om ze te helpen herrinneren.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jampie
Vandaag met KPN gebeld en die zeggen gewoon de eindafrekening afwachten en dan wordt de lijn vanzelf vrij gemaakt.
Echter ook contact gehad met reggefiber en die zeggen, de bal ligt bij Telfort omdat die een migratie order moeten maken. Dan kan het nl geregeld worden dat reggefiber de boel patched en dat in de ochtend kpn eraf gehaald wordt en er dan smiddags telfort op zit. Verder hoeft Telfort me dan alleen het doe het zelf pakket te versturen ok de rest aan te sluiten.
Dus telfort gebeld maar degene die mijn case behandeld moet me terug bellen want die was niet beschikbaar.
 
eogcnlGhost
Dat zijn de 14 dagen die KPN heeft om alles te regelen.
Normalite is alles binnen die 14 dagen geregeld.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lijn leeg maken door KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk : 1 30 aug 2016
De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet! Helpdesk : 2 13 jan 2016
backup maken h368n Hardware instellingen : 4 22 dec 2015
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing : 3 01 mrt 2014
Backup maken Algemeen : 4 05 jan 2014
Advertentie