obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
gebruikt hij de een, of de ander
sjefjans
Ik heb dus een experia box, arcadyan arv7591i. Die werkt, in zoverre dat ik hem steeds tweemaal moet opstarten om de wifi werkend te krijgen. Dan is hij stabiel. Kennelijk kan dit niet anders bij KPN.. Ik las ergens dat experia boxen van v9 dit en andere problemen niet hebben. Maar KPN wil die kennelijk niet uitgeven, om de klant ontevreden te houden ....:+((

Nu hangt er naast de experia box een linksys wap54g die als een zijde van een bridge signalen doorgeeft aan een verder weg liggende access point waar weer een harddiscrecorder aan hangt. Vandaag viel me opeens op dat de wifi verbinding niet van de experia box kwam maar van de linksys access point. Waarmee hij ook voorbij gaat aan de instellingen voor het wlan in de experiabox.
Hoe los ik dat nu weer op ?? Iemand een idee. Zonder de wap54g weg te ahalen, want dat kan niet.
 
jeroen3
Ik begrijp je probleem niet.
Dan verbind je de cliënt toch gewoon met het goede netwerk ipv de bridge?
Ik ben niet van kpn
 
eogcnlGhost
Zoals ik al is eerder had gezegt, gooi dat antieke linksys ding in de vuilnisbak en koop een echte router.
5 jaar geleden was dat een je van het dingetje, maar met de techniek van nu is hij 500% achterhaalt.
Je probeert een V8 motor in een fiat panda te zetten.
Bespaar je alle ellende en ergenis en koop bijvoorbeeld een: TP-Link AC1750.
Dit apperaatje kost €100 en dan ben je in 1 keer van alle problemen af.

Zelf ik was een Linksys/Cisco freak en na de eerste kennis making met de TP-link, gewoon super.
Het lijkt wel of Linksys/Cisco niet mee is gegaan in de tijd.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gebruikt hij de een, of de ander', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
tegelijk opnemen en ander programma kijken niet meer mogelijk KPN Televisie Storing : 3 17 jul 2012
the Pirate Bay is gewoon bereikbaar via een ander adres KPN Nieuws : 1 31 mei 2012
Wie gebruikt mijn netwerk? Eigen netwerk : 1 19 mei 2012
Ander modem KPN Extra KPN met eigen modem/router : 1 04 jan 2012
Advertentie