obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan VGV7519 geeft geen IP nummers uit
driesbessels
Vaak werkt een WiFi connectie naar mijn Arcadyan VGV7519 goed maar het gebeurt ook regelmatig (metallerlei verschillende devices) dat het aanmelden blijft hangen op het wachten op een IP nummer. Ik heb het device dan al wel geconnect en is ook al geautoriseerd.
Iemand enig idee wat hier tegen te doen is?
Dank!
Dries
 
pwvdb
Dit is voor mij een bekend probleem. Ondanks dat de KPN helpdesk vaak heel erg behulpzaam is, ik meerdere malen monteurs aan huis heb gehad, en inmiddels de experiabox ook is vervangen, kom ik tot de conclusie dat de Experiabox niet deugd. De ontvangst is zeer slecht, en ik moest steeds resetten om de boel weer aan de gang te krijgen. Op twee meter afstand van de Experiabox werkte wifi wel, maar met een maximale snelheid van 7mbs Geldt ook voor de WIFI verbinding naar mijn beide MacBooks. Uiteindeljk de hoop opgegeven en een D-Link AC1200 Router aangeschaft en via ethernet op de Experiabox aangesloten. WIFI op de experiabox uitgeschakeld op de router DCHP uitgeschakeld, en probleem opgelost! 50mbs up en downloadsnelheid en zeer stabiel.

Zou mooi zijn als KPN zou erkennen dat de kwaliteit van de Experiaboxen onder de maat is, en de klanten van goede hardware zou voorzien. Mijn ervaringen werden onderschreven door de medewerker in de KPN winkel. Ook daar heel veel klachten. Er schijnt een nieuwe experiabox te komen bij KPN. Nu maar afwachten of ze de bestaande klanten daar ook meegaan uitrusten. Tot die tijd; wees slim en investeer in een andere router. Kost je wel ca 100 euro, maar scheelt heel veel ergernis.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan VGV7519 geeft geen IP nummers uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Hoe instellen roterende IP nummers? Helpdesk : 4 21 mrt 2017
Advertentie