obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
aansluitingen.
jaikke
beste Helpers, ik heb zo juist alles in één standaard pakket besteld bij KPN, was een mooie aanbieding.
alleen zit ik met vragen cq problemen, want heb altijd alles gehad van UPC, en dat signaal kwam uit de coex kabel.
Nu bij KPN alles via het oude telefoon stopcontact??, mijn vraag is dan ook welke draden worden er gebruikt, want ik wil mijn aansluiting uit de kamer verlengen naar de meterkast, in het lang niet gebruikte KPN doos, zit een rode en een blauwe draad.
Kan ik deze ongestraft verlengen en naar de meterkast trekken en daar de neuwe KPN doos aansluiten/?? kontakete A en B ??

Wat zou ik blijzijn als ik goede info of schematje zou krijgen oid.

Mvrg Kees
 
Henk2304
Als het ff kan moet je dat oude KPN-stopcontact niet gebruiken. Voor de beste resultaten moet je de telefoonkabel aftappen op de plek waar die je huis binnenkomt (vaak in de meterkast). Je ziet dan meestal een dikke rood/blauwe/witte kabel waarop een lasdop of een aansluitdoosje (ISRA1). Op de website van KPN onder https://www.kpn.com/prive/service/handleidingen/internet-handleidingen.htm vind je de handleidingen voor het aansluiten. Je gaat waarschijnlijk een V8 modem (of als je geluk hebt een V9) krijgen. Als je een doe het zelf pakket krijgt krijg je ook geen pair bonding (worden beide aderparen gebruikt), want daarvoor komt meestal een monteur langs. Je kunt dan de handleiding voor xDSL raadplegen.
L8r, Henk
 
jeroen3
Je kan het aansluitpunt wel verplaatsen. Maar gebruik dan wel de juiste kwaliteits kabel.

Of nog beter, laat de monteur het doen.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluitingen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluitingen nieuw type tv-ontvanger Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 04 aug 2011
Advertentie