obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Internet valt om het half uur, uur uit! Tevens veel last met online gaming

Aleuh
Geachte forum medewerkers,

Ik heb sinds mei 2009 een KPN internet verbinding (8mbit). Sinds die tijd heb ik al aardig last van internet problemen, soms een hele week niks, en soms elke dag.
Als ik aan het gamen ben (Wat ook vaak veel LAG geeft), kan ik niet gewoon internetten, msn doet het dan weer wel. En heel vaak valt alles uit, modem aan/uit dan doet die het weer. (Vooral laatste week is het continu raak!)

Wat kan hiervan het probleem zijn? De modem zit rechtstreeks op mijn telefoon bakje aangesloten die direct in huis komt.

Ik heb zelf windows vista, en het valt me op dat hij de router ook niet vind bij "netwerk", en op de experia box (zwarte) pagina, 192.168.2.254, staat mijn computer ook niet tussen. (BIJ LAN)
Eventueel contact via PM, en/of katsma@creativehosting.nl

Alvast bedankt,

Ale Katsma
Dokkum

PS: nu alweer 2x uitval gehad!

Na 4x proberen te connecten met de thomsom gateway staat er dit probleem:

Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar. Controleer of uw Thomson Gateway correct op uw telefoonlijn is aangesloten. Als het probleem aanhoudt, dient u uw documentatie te raadplegen.
 
KaPteiN
Heb je ook telefonie via internet? Of loopt dat nog ouderwets via de koperen draadjes?

Controleer of de draadjes in de meterkast naar het 'bakje' goed zijn aangesloten.

Vraag een lijnmeting aan bij de KPN (via het KPN Webcareteam hier op de site)
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Aleuh
Hey Kaptein,

Bedankt om in ieder geval te reageren!
Ik heb geen telefonie via internet (staat er wel bij volgens mij?) Heb alleen internet abbonnement gekozen bij KPN. Het bakje zit niet bij mij in de meterkast, maar komt naast mijn voordeur uit de grond en gaat dan door muur naar me woonkamer en daar zit direct het bakje. Ik zal een lijnmeting aanvragen en zien wat de resultaten daarvan zijn
 
FireDrake
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik heb ook de zwarte router van KPN, die van Thomson.
Internet valt continu uit op de meest ongewenste tijden. Lijnmetingen zeggen gewoon dat ik het maximale wat ik heb kan halen (8Mb down, 1Mb up), dat haal ik ook gewoon.

Steeds als ik KPN opbel, schuiven ze het probleem weer terug bij mij.. Ik heb ondertussen het idee dat het echt niet aan mij ligt maar iets tussen die router en de KPN centrale. Statische ip-adressen, dhcp uit etc. werkt niet. Is er iets mis met die mislukte Thomson router? Of is het iets in de KPN centrale.
Gewijzigd door FireDrake op 27 augustus 2009, 16:05
 
Aleuh
Het komt dus meer voor! En als het eenmaal online is is het wel goed, maar ik betaal er €35,- voor (terwijl ik eerst online zou doen maar KPN straalt toch wel kwaliteit uit), maar nu heb ik het idee dat ik misschien de verkeerde keuze heb gemaakt (toch jammer)
 
FireDrake
Valt net alweer uit, ik denk alleen vandaag al iets van 6 keer last van gehad. Ik speel een online game, dan is het "Connection lost" en als ik uit het spel ben gekicked doet het internet het weer. Ik denk dat veel meer mensen hier eigenlijk last van hebben, maar die spelen geen online games, dan valt het veel minder op. Best wel zwak van KPN om ons er niet echt goed mee te helpen. Sad
 
Jetzke
Hey,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Als we de KPN om advies vragen proberen ze altijd de schuld op ons te schuiven, maar ondertussen lost zich het probleem niet op. Ik heb ook de thomson speedtouch 780. Hoop dat iemand een oplossing heeft, anders stap ik mischien maar over naar een andere provider.

Groetjes Jetzke
 
Aleuh
Ja je zit aan jaar contract vast, maar ik krijg mijn gewenste internet niet, snelheid perfect niks op aan te merken, maar om de zoveel tijd modem uitval! In het jaartal 2009?

Heb trouwens de Thompson 787v
 
FireDrake
Ik heb de Thomson TG787v SIP, en hiervoor had ik een siemens router. Daar had ik ook problemen mee, internet viel soms uit voor een vrij lange tijd. Nu valt hij uit en gaat weer aan binnen 30 seconden tot 1 minuut, maarja, dan ben je wel uit je spel getrapt.. De gebeurtenissen logs zeggen:

Download broncode  Code
Info    Aug 27 19:16:57   SNTP Synchronised to server: 204.9.53.11


Fout    Aug 27 18:34:50   FIREWALL icmp check (1 of 3): Protocol: ICMP Src ip: 95.25.248.210 Dst ip: 77.169.121.111 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable


Fout    Aug 27 18:19:27   FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 24.4.101.45 Dst ip: 77.169.121.111 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable


Fout    Aug 27 18:05:10   FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 24.4.101.45 Dst ip: 77.169.121.111 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable


Fout    Aug 27 17:55:47   FIREWALL replay check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 82.173.194.49 Dst ip: 77.169.121.111 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable


Fout    Aug 27 17:55:25   FIREWALL icmp check (1 of 3): Protocol: ICMP Src ip: 82.173.194.49 Dst ip: 77.169.121.111 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable





Ik kan ook nergens een optie vinden om die hele firewall uit te zetten.


Edit: Tele2 schijnt geen problemen te geven.. Ik kan die gaan proberen als KPN het probleem blijft verlengen.
Gewijzigd door FireDrake op 27 augustus 2009, 19:50
 
Sanchez999
ola,

of ik lees er overheen maar hebben jullie het probleem ook bekabeld of gebruikt iedereen hier wifi. het kiezen van een andere kanaal kan dan mogelijk de oplossing zijn.

mocht het bekabeld zijn en nog steeds check dan nogmaals de aansluiting. zal hem even weergeven

met vaste telefonie
- isra punt (punt waar kabel wwoning binnenkomt)
- kabeltje naar splitter
- 2 kabeltjes uit splitter
- 1 voor modem
- 1 voor telefonie toestel

met voip bellen.
- isra punt
- van isra direct naar modem.

let er met vaste telefonie ook even op dat er bv niet nog een telefoon toestel voor boven direct op het isra punt gemonteerd zit. het telefonie signaal van kpn is nou eenmaal leidend en als dat verkeerd is aangesloten (zonder splitter) dan drukt dat het ADSL signaal weg
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt om het half uur, uur uit! Tevens veel last met online gaming', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Wake on Lan via Internet (Wake on Wan) ZTE220N + TP WR1043 (DD-WRT) Eigen netwerk 1 12 februari 2016, 13:31
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:36
| xwardox02:09:32
| eogcnlGhost03:08:48
| KaPteiN05:38:58
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10