obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Experia box V8 en dongel
jcve51
Ben sinds vorige week in het bezit van een nieuwe Experia box V8. In het set-up menu onder het kopje "Extra" staat dat het mogelijk is een UMTS verbinding te maken.

Dongel in de USB aansluiting gestopt en deze wordt inderdaad herkend. Indicator geeft aan dat er signaal is.

In het activiteiten log is echter alleen te zien dat de dongel aan het contact zoeken is (dial-in) maar tot een verbinding komt het niet.

Helpdesk KPN kan me niet helpen. Wie wel?

Bedankt,
Jan
 
starpc
heb zelf ook de V8
en ben ook bekend met deze optie. maar gebruik m niet

Alles goed in gesteld ?
PIN :
APN keuzen uit *internet/basicinternet/fastinternet/prepaidinternet*
Phone Number *99#
Idle Time (Minutes) (5) <-denk niet dat dat iets kwaad aan kan
User Name :
Password :
Confirm Password:

DSL kabel er uit ?

router buiten geprobeerd ??

kan zijn als je die procedures al heb door loppen ik denk allen met je me Smile
 
jcve51
Bedankt voor het meedenken.
Verschillende opties geprobeerd, helaas geen resultaat. De dongel probeert te bellen maar krijgt geen contact.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia box V8 en dongel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie