obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen Mijn KPN
gridzone
Inloggen op Mijn KPN lukt 9 van de 10 keer niet. Inlog icoon Mijn KPN werkt niet: klik ik erop, dan krijg ik vaak een wit icoon te zien en na een paar keer erop klikken krijg ik 2 schermen te zien.
Als ik hier alles invul, word ik doorgelinkt naar: "bij sommige klanten lukt het inloggen op Mijn KPN niet enz, enz met daarachter een link die dus wel werkt. Maar.....als ik dan ingelogd ben, kan ik weer nergens uitloggen. Na alle tabbladen te hebben doorgelopen en een half uur later wel een vakje "uitloggen" heb en ik klik erop.....dan ben ik nog steeds ingelogd. In het icoon Mijn KPN staat dan mijn gebruikersnaam en het kopje INGELOGD. Als ik daar op klik, dan moet ik weer opnieuw inloggen en als ik dat probeer kom ik helemaal nergens meer in.

Misschien iemand hier een oplossing voor? KPN niet, in ieder geval.

Met vriendelijke groet Gridzone
 
Jo3i
Als ik op : https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Home.aspx inlog heb ik aan de rechterkant onder mijn naam 'uitloggen' staan en kan ik uitloggen. Verder geen problemen en ben ik ook uitgelogd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Mijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
Advertentie