obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Kpn service
Composer
Ik ben vanntele2 overgegaan naar Kpn, migratiedatum was 14 juni (op verzoek kpn) tele2 sloot netjes de adsl af, en kpn......... Niet aan !

Gebeld en nog eens gebeld ik moest wachten tot 23.59 , want tot dat moment kon het signaal binnenkomen en een monteur was ingepland, dus geen zorgen zei men.

15 juni wederom 8 keer gebeld, en uiteindelijk naar de kpn winkel met mij brief waarop staat 14 juni!

Schandalig zei de kpn man, maar........ik kan hier niets aan doen , wachten tot 3 juni!!

Uiteindelijk weer gebeld naar Kpn, en kreeg daar dhr. Camiel van Houten, deze man verdient een pluim en KPN zou deze medewerker n het zonnetje mogen zetten.

In eigen beheer (klacht) afgehandeld en binnen 24 uur signaal, netjes teruggebeld en mij op de hoogte gehouden.

Chapeau heer ban Houten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slechte service KPN Helpdesk : 2 17 jul 2012
Probleem met ZTE H220N en Slechte service KPN Algemeen : 1 12 dec 2011
Glasvezel ellende en KPN service KPN Glasvezel diensten : 5 18 okt 2011
KPN introduceert ICT Service: hulp voor ondernemers bij computerproblemen KPN Nieuws : 1 16 jun 2011
KPN service en snelheid internet plus bellen ondermaat Algemeen : 2 06 mrt 2011
Advertentie