obey-robots.txt
03 December 2016, 20:39
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

2300,00 te goed van KPN

henkpetra
In 2005 heb ik mij adsl abonnement beeindigd d.m.v een brief zoals ze mij telefonisch hebben geadviseerd.
Helaas wordt er tot op heden nog steeds van mijn bankrekening geincasseerd, en is het bedrag opgelopen naar zo'n kleine 2300,00 euro
Vele brieven en mails bleven onbeantwoord.
vele telefoongesprekken volgden, en werd steeds beloofd dat het binnen 2 weken opgelost zou zijn.
Vanmiddag belde ik weer waarop een medewerkster zei dat ik 5 minuten daarvoor gebeld zou zijn met een oplossing, ze gaf mijn mobiel nummer door waarop er gebeld zou zijn, echter wat zei niet wist dat mijn mobiel voor mijn neus lag in die stil bleef.

Ben nu 4 jaar bezig om dit probleem opgelost te krijgen, maar wil nog steeds niet lukken. verder als de factuur service kom ik niet, deze moeten steeds berichten sturen naar een andere afdeling, waarmee ik niet verbonden kan worden.

Ik ben radeloos en weet niet wat ik hiermee moet.
Een ding is wel zeker, betaal maar eens je factuur te laat, en kijk dan eens welke gevolgen dit kan hebben, maar oh wee als je geld van hen moet ontvangen.

Henk

henkpetra
Shock
henkpetra schreef:
In 2005 heb ik mij adsl abonnement beeindigd d.m.v een brief zoals ze mij telefonisch hebben geadviseerd.
Helaas wordt er tot op heden nog steeds van mijn bankrekening geincasseerd, en is het bedrag opgelopen naar zo'n kleine 2300,00 euro
Vele brieven en mails bleven onbeantwoord.
vele telefoongesprekken volgden, en werd steeds beloofd dat het binnen 2 weken opgelost zou zijn.
Vanmiddag belde ik weer waarop een medewerkster zei dat ik 5 minuten daarvoor gebeld zou zijn met een oplossing, ze gaf mijn mobiel nummer door waarop er gebeld zou zijn, echter wat zei niet wist dat mijn mobiel voor mijn neus lag in die stil bleef.

Ben nu 4 jaar bezig om dit probleem opgelost te krijgen, maar wil nog steeds niet lukken. verder als de factuur service kom ik niet, deze moeten steeds berichten sturen naar een andere afdeling, waarmee ik niet verbonden kan worden.

Ik ben radeloos en weet niet wat ik hiermee moet.
Een ding is wel zeker, betaal maar eens je factuur te laat, en kijk dan eens welke gevolgen dit kan hebben, maar oh wee als je geld van hen moet ontvangen.

Henk

Oyster Club
Als ik jou was zou ik Radar een brief sturen of een advocaat inschakelen. Je bent al vier jaar bezig? Ik snap niet dat je het zelf tot zover hebt kunnen laten komen. Via een Forum los je jouw problemen niet op. Dus bel Radar of je advocaat.

henkpetra
De reden dat ik mijn adsl abonnement heb opgezegd is vanwege een verhuizing, in dat zelfde tijdstip heb ik ook een nieuwe bankrekeningnummer gekregen waardoor ik het oude niet meer gebruikte, van het oude nummer werd steeds automatisch geincasseerd. het vreemde is dat ik al die tijd geen facturen van KPN kreeg tot begin dit jaar, toen kreeg ik opeens 2 facturen via mail doorgestuurd, en kwam ik er achter dat er nog steeds word geincasseerd van dat rekening nummer.

Ben er ook altijd vanuit gegaan dat KPN Het oude adsl abonnement had afgesloten, omdat ik ook geen facturen meer kreeg.
Natuurijk fouten maken we allemaal, is ook geen probleem. Echter dienen ze dan wel netjes opgelost te worden, en dat is nu juist het grote probleem bij KPN, er wordt van alles geroepen, en belooft maar tot op heden geen enkele reactie met daarbij een oplossing.

radar heb ik hierover ook geinformeerd maar die zijn op dit moment op vakantie.
Een advocaat inschakelen zie ik eerlijk gezegd niet zitten, omdat ik daarover al heb geinformeerd en het advies kreeg dat dit wel eens heel lang kan duren, daar dit bedrijf een advocaat niet schuwt.
Kortom een ingewikkeld verhaal waar geen einde aan komt.
Het enige wat je kan doen is dit verhaal maar wereld kundig te maken.

Groet Henk

pedro61
Je moet gewoon naar de politie in je woonplaats gaan daar aangifte doen van oplichting .
Deze moet je faxen naar KPN wedden dat het binnen 24 uur geregeld is.

Ik heb ooit ook zoiets met UPC meegemaakt,destijds aangifte gedaan tegen baas upc wegens oplichting binnen een dag was het probleem opgelost.

Nou in ieder geval sterkte toegewenst.

ggrand77
Beste Henk,

Ten eerste wat een verhaal! Als oude KPN Medewerker schrik ik hiervan, dit is zo onprofi!

Ten tweede zou ik je willen aanraden eerst je bank te bellen,om de automatisch incasso's waarvan jij zegt dat de KPN die nog steeds van je rekening incaseert,te blokeren. Dat kan men bij iedere bank zo direct voor je regelen. Dan kan men niet meer incaseren.

Verder heeft Pedro een zeer goed punt! de KPN heeft geen recht meer op jou geld,en dus zou ik ook aagifter doen van oplichting. en dit vervolgens faxen naar de KPN.

Soms is het helaas nodig men te laten schrikken.

Sterkte ermee!Smile
Gewijzigd door ggrand77 op 18 augustus 2009, 15:54

henkpetra
hallo,
een dag na mijn eerste bericht, kreeg ik een prive bericht van een KPN medewerker met de vraag contact met hem op te nemen.
Deze zorgde ervoor dat ik heel snel de juiste mensen had die de zaak moesten op lossen, en geloof mij binnen een paar dagen kwamen ze met een voorstel. Eerst zou ik maar een gedeelte terug krijgen, maar uit coulance overweging hebben ze toegezegd alles terug te betalen.
Dit zou wel de nodige weken tijd in beslag nemen.
Wel heb ik erop aangedrongen dat ik van dat voorstel een schriftelijke bevestiging moest krijgen, geen probleem aldus deze KPN medewerker.
Vandaag is het bijna 2 weken geleden en heb nog steeds niets ontvangen.
In de tussen tijd hebben ze mail e.mail accounts geblokkeerd en staan er zo'n 150 mails die ik niet kan ontvangen.
Vanochtend heb ik even gebeld, en kreeg daar te horen dat ze wel degelijk een brief hebben gestuurd, maar naar het adres waar ik al bijna 5 jaar niet meer woon, hetzelfde adres waarvoor ik het contract heb beeindigd. Tevens kreeg ik te horen dat het normaal is dat mijn e.mail accounts geblokkeerd zijn.
Dit laatste terwijl ik al maanden aan het zeuren ben dat het contract beeindigd moest worden en mijn e.mail adressen overgeheveld moesten worden naar mijn zakelijk contract, wat absoluut geen enkel probleem zou zijn.
Dit zou nu wel gaan gebeuren maar ik moest rekening houden met een 5 tal werkdagen voor ik mij mails weer kon ontvangen en verzenden.
tevens zou ik en brief toegestuurd krijgen met de accounts en de daarbij horende wachtwoorden. later vandaag belde ik hierover en bleek dat ook deze brief met al die vertrouwelijke gegevens gestuurd zijn naar het oude adres.

Het is toch te gek voor woorden, maar wat nog gekker is dat ik tot op heden nog geen enkel excuus heb ontvangen, en lijkt het de normaalste zaak van de wereld te worden.
Van die zelfde medewerker die de zaak aan het afhandelen is kreeg ik zelfs een mail met daarin het advies dat ik maar naar de geschillen commissie moest stappen.SadSad

Groet Henk

PS. mocht eind van de week de zaak niet naar behoren te zijn opgelost zal ik zeker namen en de daarbij horende rechtstreekse telefoonnummers en e.mail adressen van de KPN medewerkers hier bekend maken.

henkpetra
Afgelopen week zijn er diverse contacten geweest, waaronder zeer pittige.
Heel veel beloftes werden mij gemaakt, maar tot op heden allemaal gebakken lucht.
Gisteren zou ik een telefoontje krijgen van de behandelaar en daarbij een mail met daarin alle gegevens die ik nodig had om mijn mail
weer te kunnen ontvangen en versturen.
Sinds 22 augustus zijn niet alleen mijn mailboxen uit de lucht maar ook mijn website www.grummelke.nl. waardoor ik vele duizenden euro's ben misgelopen.

tot 16.00 heb ik gisteren gewacht op zijn telefoontje, en heb hem maar zelf gaan bellen, daar kreeg ik van zijn collega te horen dat hij er niet was, omdat hij met vakantie was.
Het loopt de spuigaten uit, en blijkt er niemand te zijn die mij kan helpen.

henk
Gewijzigd door henkpetra op 05 september 2009, 13:36

KaPteiN
Deze website wordt naar volle tevredenheid gehost op de servers van DeziWeb.

Overigens ben ik blij dat je je dreigement om namen, telefoonnummers en email adressen te posten niet waar hebt gemaakt.

Vanwege de wet op privacy had ik deze toch weer moeten verwijderen.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

henkpetra
natuurlijk heeft het dan ook geen zin om telefoonnummers en namen te plaatsen, als deze toch worden verwijderd. maar iedereen die er om vraagt kan ik alsnog de namen, telefoonnummers en e.mail adressen geven, toch.......

Vreemd is wel dat medewerkers van KPN de forums in de gaten moeten houden, om daar enkele gevallen uit te halen, waarbij het dreigt te escaleren. Vervolgens worden er allerlei beloftes gemaakt om de zaak zo te rekken of.....

Trouwens nog steeds niets opgelost.
Heb de zaak inmiddels uit handen gegeven. En zal de schade verhalen op KPN.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2300,00 te goed van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zijn mijn snelheden goed? Snelheid 9 07 juni 2012, 14:07
Topfield teletekst pagina wordt goed weergegeven Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 29 januari 2012, 16:06
Mobiel internet op Nokia E71 werkt niet goed KPN Mobiel Internet 2 13 januari 2012, 09:37
nieuwsservers KPN werken niet goed Usenet 1 09 januari 2012, 15:42
zte h220n LAN werkt niet goed. Airport express niet zichtbaar Helpdesk 1 15 november 2011, 12:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:29:31
| KaPteiN03:38:56
| kvdb4506:49:03
| MrIggy06:56:18
| Anne4908:18:40
| xwardox09:07:25
| HenkN12:42:35
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10