obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Brugmodus Arcadyan ARV7519
puccini
Is het mogelijk om de Arcadyan ARV7519 modem in brugmodus te zetten en mijn eigen router welke er nu achter hangt te configureren zoals ik het wil ?
 
puccini
@BasHoogers

Dank voor je reactie, maar mijn eigen router staat al doorgekoppeld (brugmodus), en dat wil ik juist omdraaien.
Maar blijkbaar is dat dus niet mogelijk vanwege de telefonie.
 
puccini
@BasHoogers

Dank voor je reactie !
 
pathia
Kijk ook eens naar (bijvoorbeeld) een Linksys SPA-3102.
Dat is een voip gateway. Als je daar de juiste settings in zet, kun je hem via je internet verbinding een SIP verbinding laten opbouwen.
(Voor alle duidelijkheid: deze heeft dus een rj45 ethernet WAN port en een rj11 analoge telefoon aansluiting. Oja en hij kan ook NAT'en, dus daar heeft hij ook LAN porten voor. Maar ik zelf gebruik die niet.
Ik gebruik dit apparaat zelf al jaren (succesvol dusSmile) op mijn Telfort verbinding.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Brugmodus Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
Advertentie