obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Geen email met prepaid Surf&Mail
ridolfo
Bij mij gaat het om een POP mail adres van Ziggo. Daarnaast lukt het ook niet om Hotmail en Yahoo mail op tehalen/te versturen.
Zoals Sinus zegt is de proxy een noodzaak voor prepaid gebruikers; zonder dat werkt er helemaal niets.
 
TCP_IP
Vreemd, heb ook een eigen domein.
Voor pop gebruik ik m'n eigen popserver, voor smtp die van KPN.
Stel het kpn webcare team hiervan op de hoogte dmv een PB.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
KPNwebcare1
Hallo,

wij kunnen hier helaas geen antwoord op geven, daar is de helpdesk KPN Mobiel voor, te bereiken vanaf een KPN mobiel op het nummer 1200 of vanaf een vast toestel op 06 1200 1200.
Het KPN Webcare team behandelt vragen over ADSL / InternetPlusBellen en Interactieve Televisie (binnenkort officieel ook glasvezel).
 
ridolfo
Tsja, zoals Sinus al heeft opgemerkt weet de helpdesk er ook niet echt raad mee. Zelf heb ik het geprobeerd middels de online helpfunctie op de KPN website (waarop overigens heel snel een reactie volgde!), maar zonder resultaat. En nu blijkt ook het webcare team hierin geen rol te kunnen spelen.
Het lijkt erop dat prepaid bellers achter het net vissen voor wat betreft het mailen, en dat is toch geen onbelangrijke functie voor een Surf&Mail verbinding.
 
sinus
Nou ik ben klaar met KPN, nu overgestapt naar Vodafoon prepaid (blocks) en heb nu geen gekloot met mail etc. alles werkt naar behoren.
 
KaPteiN
Wie weet tot ziens op het zuster forum VodaFone Gebruikers Groep
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ridolfo
'k ben om meerdere redenen inmiddels overgestapt op een KPN abonnement; alles werkt ineens (mail & internet, ook https sites). De persoon bij wie ik het abo heb afgesloten had nog nooit gehoord van mail problemen bij prepaid klanten, maar voegde daaraan toe dat er ook weinig prepaid klanten zijn die er een data abonnement bij hebben.
 
KPNwebcare2
Instellingen

De KPN Prepaid Surf&Mail bundels zijn geschikt zijn voor toestellen met GPRS. Je ontvangt de juiste GPRS instellingen voor je toestel door de tekst 'ja' per sms te verzenden naar 1300.

Heb je nog vragen over de instellingen voor internet op je mobiel? Bel dan de klantenservice via 1200.
www.kpn.com/webcare
 
ridolfo

Quote

swebcare schreef:
Instellingen

De KPN Prepaid Surf&Mail bundels zijn geschikt zijn voor toestellen met GPRS. Je ontvangt de juiste GPRS instellingen voor je toestel door de tekst 'ja' per sms te verzenden naar 1300.

Heb je nog vragen over de instellingen voor internet op je mobiel? Bel dan de klantenservice via 1200.

Niet voor alle toestellen zijn de instellingen opvraagbaar. Voor mijn HTC Touch Pro 2, bijvoorbeeld kreeg ik een SMS'je terug met de melding dat de instellingen voor mijn toestel niet beschikbaar zijn. Na de instellingen handmatig te hebben ingevoerd werkte internetten wel (behalve https sites), maar e-mailen werkte absoluut niet; en gezien bovenstaande ben ik daarin niet de enige.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen email met prepaid Surf&Mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Advertentie