obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
vaag gedrag ITVonline op tablets
sluijter
3 verschillende android 4.0 en 4.1 tablets (1 x Yarvik TAB10-201, en 2 maal een Archos Arnove 8G2), 3 veschillende KPN aanlsuitingen, waarvan 2 x ADSL en 1 x VDSL (wel 3 verschillende modemtypes).
Geruime tijd wel de app ITV online te gebruiken, maar geen live TV kunnen kijken. Tot afgelopen zondag! Op alle 3 genoemde tablets op 3 verschillende locaties (met KPN aanlsuting uiteraard) volop live TV kunnen kijken op de tablets.

Maandag daarna weer geprobeerd, maar helaas, Op geen 1 tablet geen live tv meer.
Is dat niet vaag? BTW heb ook een Samsung Tab, en daar werkt live TV wel continue.
Maar het is wel vreemd dat er een dag lang wel live TV Gekeken kan worden op meerdere verschillende tablets, en de volgende dag ineens niet meer.

Het lijkt er op dat KPN device herkenning doet, en alleen maar Samsung toe laat,....... want technisch werkte het dus WEL op alle andere tablets...

Nogmaals, heeeel erg vaag......
 
ricardobrock
Hoi Sluijter,

Klinkt heel vaag, heb je terwijl TV niet werk ook stabiel internet? Of zijn je apps / android versies up-to-date.. Neem anders even contact op met KPN. Ik heb zelf een iPhone en iPad, eerlijk gezegd echt nergens last van.

Mogelijk dat het ook te maken heeft wanneer je wisselt van locatie? Mogelijk dat KPN je hier meer over kan vertellen (denk het niet(kennis van de helpdesk medewerkers -_-)).
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
sluijter
Internet is ook gewoon stabiel. Het zou ook wel raar zijn als op alle 3 de verschillende adressen dit niet stabiel zou zijn Smile. (liggen ook ngo eens geografisch ver uit elkaar)

Wat ik intussen te horen heb gekregen is dat het mogelijk ook nog eens aan licenties (?) zou kunnen liggen bij KPN.... dat ze toch op een of andere manier een device check uitvoeren. En dat deze dus een keer op die bewuste zondag niet aan stond (door werkzaamehden misschien).

Ook opties als de android app "hide my root" geprobeerd, maar dat gaf ook geen positeif effect. (1 tablet is namelijk rooted, alle andere niet).

Ik vermoed steeds meer en meer dat KPN hier degelijk wel een check op uitvoert. En idd als je dit bij een helpdesk neerlegt van KPN, kennis niveau laat soms te wensen over, dan moet je echt net die ene wizzkid treffen.Zip It

Ik had gehoopt op meer feedbackop dit forum, maar mischien komt dat nog Wink
 
jeroen3
Er zit veel verschil in de Android tablets.
Sommige tablets kunnen het KPN tv kijken hardwarematig helemaal niet aan.
Ik ben niet van kpn
 
sluijter
De verschillende tablets hebben het allemaal een lange tijd gedaan op die bewuste zondag, daarom ga ik ervan uit dat ze het zowel hardware als softwarematig aan kunnen.
Vandaar dat het zo vaag is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaag gedrag ITVonline op tablets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows 10 itvonline Helpdesk : 1 05 aug 2015
ITVONLINE van KPN werkt wel met Silverlight versie 4.4.10329.0 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 01 mrt 2014
Remote Desktop itvonline Frequently Asked Questions : 2 29 mrt 2013
Synchroniseren opnemen TV met ITVOnline Algemeen : 9 16 dec 2012
Itvonline Algemeen : 1 20 dec 2011
Advertentie