obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Vertraging
Henk2304
Onlangs probeerde ik de nationale IQ-test te volgen op NED1HD. Ik wilde meespelen met mijn Windows 8 tablet als tweede scherm. Na een aantal vragen ben ik daarmee gestopt omdat de antwoordtermijn op het tablet vaak al verlopen was terwijl de antwoordindicator op de TV nog liep. Ik was daardoor regelmatig te laat met antwoorden terwijl dit volgens de TV dus nog niet zo was. Ook begon het antwoordklokje op het tablet al te "lopen" terwijl dat op de TV nog niet zo was. De lol was er gauw af.
Ik denk dat dat komt omdat het TV-signaal vertraagd (seconden) binnenkomt terwijl het tablet "realtime" reageert. Ik zie ook wel verschillen tussen het SD-signaal van een zender en het HD-signaal van dezelfde zender. Ook daar zit vaak een paar seconden tussen.
Volgende keer als ik het tweede scherm gebruik zal ik erop letten dat ik naar een SD-zender kijk, leve de vooruitgang.
L8r, Henk
 
jeroen3
De tablet zou eigenlijk moeten "luisteren" naar het geluid van de televisie om het te synchroniseren.
Ik ben niet van kpn
 
Henk2304
ja, eigenlijk wel. Maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje duurt voordat ze in Hilversum zover zijn dat ze überhaubt het probleem snappen, laat staan dat ze "tweede scherm"-apps zover opvoeden dat dat ook inderdaad gaat gebeuren.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vertraging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vertraging snelheid Snelheid : 2 29 jan 2013
beeld vertraging Algemeen : 3 15 apr 2010
vertraging beeld KPN Glasvezel Storing : 3 29 mrt 2010
Advertentie