obey-robots.txt
02 December 2016, 20:51
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

HDMI aansluiting, geen beeld

Remko V
Afgelopen week heb ik een nieuwe tv (HD ready) gekocht en wil deze d.m.v. een HDMI kabel aan mijn tv-ontvanger (Motorola 1960) koppelen. Ik heb de stappen gevolgd die omschreven staan in de handleiding voor het aansluiten van een HD-tv (ofwel signaal instellen op 720p) maar krijg geen beeld. Het firmware menu krijg ik wel te zien, maar dan gaat de tv-ontvanger opnieuw opstarten en bij het laden van de instellingen valt het beeld na de derde stip (geel) weg.

Ik heb al diverse verhalen gehoord via de KPN helpdesk en in de KPN winkel. Waaruit ik heb begrepen dat het signaal nog niet HD is en het geen verschil geeft of je een scart of HDMI gebruikt. Maar de HDMI aansluiting zit er op en zou moeten werken toch?

Is er iemand die ervaring heeft met dit probleem?

peer44
Hallo,

heb hetzellfde probleem, na de update werkt mijn aansluiting via hdmi niet meer.

Merk tv Philips volgens de helpdesk zou het daar aan liggen.
Kan nu alleen kijken via scart, beeld is beduidend slechter.

Van alles geprobeerd maar werkt echt niet.

Remko V
Ik heb tevens een Philips tv. Soms heb ik wel de eerste paar minuten beeld, deze springt dan op oranje en valt vervolgens weg. Kijk daarna dan maar verder via scart, maar kwaliteit is zeker minder..

Als het na de update is gekomen lijkt het erop dat dit een softwarematig probleem is?

KPNwebcare2
Beste gebruikers,

we hebben het probleem nu in onderzoek, we reageren zsm weer op dit topic.
www.kpn.com/webcare

Remko V
Iniddels een maand later ben ik erg benieuwd hoe het staat met 'het onderzoek' waarom op Philips televisies de hdmi verbinding niet werkt..

KPNwebcare2
We hebben het probleem gevonden, dit heeft te maken met de firmware van Philips. Ik kom hier nog op terug.
www.kpn.com/webcare

Golden
Ik heb hetzelfde probleem als de topic starter, beeld via t/m de derde stip, daarna slechts via de scart.

Bij mij gaat het echter om een Sony televisie.

KPNwebcare2
Voor sommige Sony types geld het zelfde: zie bovenstaand.
www.kpn.com/webcare

jcvdveen
Ik heb precies hetzelfde probleem: met de Scart-kabel werkt het allemaal prima, maar met de HDMI-kabel gaat het scherm zwart "bij het derde bolletje", wat ik ook verander aan instellingen. Ik ben een uur met de helpdesk bezig geweest, toen wisten ze het ook niet meer. Toevallig ook een Philips TV.
Ik begrijp dat de oorzaak van het probleem is gevonden, maar waar blijft nu de oplossing?
Worden de gebruikers vermalen tussen Philips-Sony aan de ene kant en KPN aan de andere kant, die allebei zeggen dat de ander het probleem moet oplossen?
Dat gaan we toch niet meemaken?
Jan Kees

GerCol
Ook ik heb een probleem met HDMI en een SONY-tv (KDL W5500).

Bij mij komt het opstartmenu niet eens in beeld maar moet ik de scart blijven gebruiken.
Afgelopen weekend een hele tijd met de (overigens zeer vriendelijke) helpdesk bezig geweest. Geen resultaat.
Ik heb ook een andere TV geprobeerd (LG, 22inch) maar ook daar bleef de HDMI-ingang op zwart

Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDMI aansluiting, geen beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing 2 30 november 2016, 13:30
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk 7 22 mei 2016, 15:12
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| HenkN00:40:41
| eogcnlGhost00:58:17
| KaPteiN03:11:41
| xwardox05:50:36
| Wim27054706:25:15
| glim06:35:12
| Anne4906:39:15
| bart jonk21:31:07
| Bund 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10