obey-robots.txt
02 December 2016, 20:50
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Internet valt steeds weg

retry32
Hallo, mijn internet valt steeds weg en ik moet de router herstarten om het te fixen.
Ik gebruik bedraad en WIFI.
Ik zal zo mijn stats van mijn modem posten, alleen ik heb hem 5 minuten geleden herstart
 
ricardobrock
Beste retry32,

Kun je me misschien antwoorden geven op de volgende vragen:

1. Valt je internet verbinding weg, of je netwerkverbinding naar de modem?(dit laatste kun je zien in Windows of er een geel uitroepteken of een rode kruis komt te staan rechts onderin)
2. Welke type modem heb je van KPN?
3. Als je verbinding niet werkt, zie je dan dat het lampje line en internet niet meer branden. Als line niet brand is er iets mis met de bekabeling of afstand. Als internet niet meer brand is er iets mis met je internet account, hiervoor moet je contact opnemen met KPN.

Graag zie ik je antwoorden tegemoet. Waarom ik de vragen stel, als je geen internet hebt kan het namelijk aan meerdere dingen liggen, zo kan je laptop bijv een virus hebben, of 1 van de andere computers. Problemen in je modem of bij KPN. Hopelijk kan ik je snel helpen met je probleem.
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
retry32
Bedankt voor je snelle reactie.

Het probleem komt echt door de router Shock
Antwoorden:
1. Verbinding met het Internet
2. Thomson TG789vn
3. Als het internet niet werkt beginnen de lampen te knipperen

Trouwens
DSL-verbinding

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 12:52:52

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 2.749 / 25.023

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [B/B]: 0 / 0

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 429496726,5 / 15,1

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,8 / 12,7

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 20,7 / 15,9

Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----

Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS

Frameverlies (lokaal/extern): 5 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 5 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 6 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 23

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 1 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

Alvast bedankt Grin
 
ricardobrock
Hoi Retry32,

2 jaar geleden had ik ook ongeveer de volgende waarde: (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,8, waardoor mijn verbinding telkens weg viel, zelfs op een Cisco ADSL router. Na heeeeeeeel veel gesprekken met KPN, en elke keer de vraag welk OS ik gebruik -_-.... had ik besloten om over te stappen naar UPC wat eigenlijk net zo dramatisch is. Sinds begin vorige jaar weer overgestapt naar KPN omdat ik had gezien dat VDSL beschikbaar was.

Tip, check of je VDSL kunt krijgen, anders misschien nog je bekabeling nakijken vanuit het ISRA naar je modem. Let wel op probeer de kabel tussen je modem en het ISRA zo kort mogelijk te houden. Het liefst maximaal 2 meter incl evt splitter.

Mocht het hierna nog niet werken, toch naar alternative kijken zoals kabel internet of 4G ;-).
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
retry32
Oh Ik heb al VDSL.
 
ricardobrock
hmmm, kabel lengte? mogelijk dan een andere modem iom KPN.?
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
retry32
Ik zal KPN wel bellen, thanks!
 
dokrak
Zo als ricardobrock en je zelf aangeeft andere router beste optie.
Ik zou kpn bellen als ik jou was.
Wil je het kort door de bocht spelen.
telefoon kabel eruit en bellen maar met je mobiel.Whistl
En dan gewoon zeggen weet begod niet wat er gebeurd is maar hij doet het niet meer.
9 van 10 snappen ze er zelf dan de ballen van en sturen ze een nieuwe router op.

Complete restart vanuit kpn zelf wil vaak ook nog wel eens helpen.
Maar dan hang je meestal wel erg lang aan de telefoon omdat de klantenservice het complete rijtje afgaat.
Lijkt me meer iets als je nieuwe geen verbetering brengt.
Andere type router lijkt me helemaal een lang verhaal te worden.
Maarja als je nieuwe heb gekregen wordt het wel iets makkelijker natuurlijk.
 
spiderwolf
Zo te zien heb je een VDSL lijn. Je uitgangsvermogen is namelijk helemaal naar zijn mallemoer. De rest is prima, kan je misschien aangeven waar je woont (woonplaats)? Ik had namelijk hetzelfde probleem.

Als je VDSL hebt, dan moet je modem eigenlijk direct op het ISRA geplaatst zijn en niet met een stekker. Dit moet je echter wel door een monteur laten doen.

Geef aan bij de helpdesk dat je een onstabiele verbinding hebt die in de uitzonderingscategorie zit en geef je waardes door. Vraag of er een monteur ter plekke kan komen kijken naar de bekabeling met een onderzoek van hoofdverdeler tot aan klantlocatie. Dit hoeft namelijk niet bij jou binnen te zitten, maar kan ook onderweg in een splitsing zitten.

Succes, dit is gewoon moeilijk. Een andere provider gaat ook niet helpen daar dit een algemeen kabelprobleem is.

Met altijd een vriendelijke groet,

Spiderwolf
 
retry32
Thanks spiderwolf!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Fon schakelt zichzelf steeds uit. KPN Internet Storing 4 09 juli 2016, 16:52
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| HenkN00:39:58
| eogcnlGhost00:57:34
| KaPteiN03:10:58
| xwardox05:49:53
| Wim27054706:24:32
| glim06:34:29
| Anne4906:38:32
| bart jonk21:30:24
| Bund 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10