obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne extra smartcard niet meer gratis?!
roadtrain
Kijk zelf al jaren digitenne op 3 tv's. ooit kastjes/smartcards via marktplaats aangekocht en kosteloos in het bestaande abonnement opgenomen.

Nu is mijn dochter op zichzelf gaan wonen en ook digitenne aangeschaft voor 1 TV. Nu heeft zij ook een 2e tv en via marktplaats ci module en smartcard gekocht. Nu wil zij die aanmelden in haar abonnement maar krijgt zij te horen dat zij €4,07 per maand huur moet betalen!!!! Maar dit staat nergens op de website en is haar ook in de winkel bij aanschaf niet meegedeeld! (alleen dat zij deze kan aanschaffen via klantenservice).

Op de website staat alleen dat je een of twee extra kastjes/kaarten KAN huren.. Dus NIET dat je als je de spullen al hebt of niet per extra TV je abonnement dus met €4,07 per maand omhoog gaat!!!! Want of je nou wel of niet huurt €4,07 MOET je betalen!!

Dit is geen eerlijke voorlichting!!!!! En dus is Digitenne voor nieuwkomers niet zo goedkoop als KPN voorspiegelt...............

Dit wil oa zeggen dat bij 3 tv's Digitenne zelfs duurder is dan de kabel!! (waar je onbeperkt tv's kan aansluiten)

Kijk: dat KPN zegt dat ze alleen bij hun gekochte smartcards activeren kan ik nog indenken en nog in mee gaan maar dit lijkt nergens op.

Rara hoe kan dit ''zomaar''?
 
dokrak
Tussen u en u dochter zit een wereld van verschil.
Vandaag de dag gaat deze vlieger simpel weg niet meer op.

Hebt u de tv-ontvanger ergens anders dan bij KPN gekocht, dan moet u de Smartcard voor gebruik eerst activeren. Zonder het activeren kunt u alleen Nederland 1, 2 en 3 bekijken. De andere zenders worden beschikbaar zodra de Smartcard geactiveerd is.
Na activatie van de smartcard wordt uw kooppakket omgezet in een huurabonnement en ontvangt u uw aankoopbedrag retour op uw eerste of tweede factuur.


Maakt dus simpelweg niet uit waar je hem koopt marktplaats,speurders of de officiële verkopers er van.

Na activatie van uw smartcard wordt de ontvanger eigendom van KPN. De eerste ontvanger die u activeert op uw abonnement is gratis. Voor de 2de of 3de ontvanger betaalt u € 4,07 per maand extra per ontvanger.

Je kan het noemen hoe je wil schandalig,klant onvriendelijk,zwendel.
Ben je een nieuwe klant moet je dus huur betalen.
Accepteren met 1 of 2 tv en dus huur betalen.
Of opzeggen er zijn genoeg andere aanbieders vandaag de dag.
 
jeroen3
Op de lange termijn kan een card share apparaat (ja die zijn er) goedkoper zijn.
 
roadtrain
@dokrak: Het zou een stuk duidelijker (en eerlijker) zijn als KPN eea omschrijft. Uw dikgedrukte tekst heb ik nergens kunnen vinden bij KPN/Digitenne? Wat mij ook niet aan staat is dat zelfgekochte cimodule en kaartje eigendom worden van KPN......Huur betalen?? over mijn eigfen spullen??

Dit is gewoon het abonnement per TV verhogen!!
 
dokrak
Beste dik gedrukte tekst komt van kpn.com af.(copy paste)
Je moet wel verdomd goed zoeken dat wel.
Maar ik meen zo uit me hoofd te zeggen dat kpn dit geintje al 6 maanden flikt.
Maar ja kpn koopt jou ontvanger in feite terug.
Is het transparant wat kpn flikt nee,eerlijk nee ook niet naar mijn mening.
Ik heb alleen proberen de situatie proberen uit leggen waarom haar dochter moet betalen en zij niet.

Let wel we hebben het hier over nieuwe ontvangers.
Hoe het met de insteekkaart zit weet ik niet zeker.
Maar ja aangezien je die eerst zal moeten activeren (de kaart)ben ik bang dat je met het zelfde laken en pak zit.

Een linkje voor je gevonden.
http://kpn-customer.custhelp.com/app/...artcard%3F

De optie van jeroen3 is er 1 om over na te denken inderdaad.
Ik heb het jaren lang gehad met de sateliet van canal digitaal en werkt super.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne extra smartcard niet meer gratis?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie