obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Beltegoed kwijt
Brander2001
Ik heb voor mijn vriendin een samsung xcover gekocht met 10 euro beltegoed. Ze heeft ook What'sapp erop staan en gisteren voor het eerst gebruikt (geen 3G, maar WI-FI).

Ze keek vanmorgen naar haar beltegoed en stond er ineens 4,00 euro erop. Een uur later nog maar 2,00 euro.

Hoe kan dat het beltegoed zo snel op raakt? Heeft het toch iets te maken met What'sapp?

Wie kan mij helpen?

Jerom
 
dokrak
whats app verbruikt weinig data dus lijkt mij sterk.
Zolang je geen foto,video gaat versturen.
En zolang je wifi aan heb staan mag het eigenlijk helemaal niks kosten.

Maar nu komt het.
Paar dingen waar je op moet letten.
Autom bijwerken apps,uitzetten of alleen laten bijwerken bij een wifi verbinding.
Sync email,foto,aganda van je google account zet hem gerust uit als je prepaid gebruikt.(Accounts and sync)
check application settings/memory usage/running,Heel veel apps gmail,web browsers blijven in de achtergrond meedraaien.
samsung Apps selecteer wifi only.
En als je toch prepaid heb zet je data uit zet je wifi naar never erg belangrijk dit.
Als je hem op When screen turns off heb staan zend hij alsnog over je beltegoed.(Wifi settings/Wifi/Advanced/wifi sleep policy)
1 mb ben je zo kwijt en is nou eenmaal duur.(2 euro per Mb bij kpn prepaid ouch)
Tip van flip even langs het belhuis simlock er af trappen en een kaart er in douwen van bijvoorbeeld delight,10 cent per mb.
Om maar wat te noemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beltegoed kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wachtwoord kwijt Planet Internet : 1 17 feb 2021
Experia V8 instellingen kwijt Hardware instellingen : 1 20 jun 2013
Opnames kwijt? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 9 02 nov 2010
De weg kwijt op de helpdesk Helpdesk : 9 12 apr 2010
Advertentie