obey-robots.txt
08 December 2016, 01:17
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Internet + bellen moeizaam met kpn modem

BHU
Herhaalde malen bij kpn om een oplossing gevraagd
mw/hr. KPN,
Internet + bellen gaat moeizaam Als huisgenoten bellen gaat internet heel traag of helemaal niet. Google lukt helemaal niet als er telefoon in gebruik is. Er is al meerdere malen een script gestuurd naar het modem dan gaat het een week goed. Tijdens mijn laatste gesprek met kpn moest ik een reset uitvoeren maar dan is volgens mij de script (een hulpmiddeltje om een virutuele schijdingswand te creeren tussen internet en bellen)weer uit het medem verdwenen. Mijn snelheid test bij KPN geeft 4.3 mb p/s aan en dat is ook veel te laag. Graag een meting uitvoeren of misschien een ander merk modem? En graag een mening over de gemeten snelheid want die is bijna de helft te laag maar betaal wel 50 euri voor deze aansluiting.

Antwoord terug en moet weer de helpdesk bellen
Ik heb alle verbindingen rechtstreeks aangesloten om binnenshuis alles uit te sluiten om storingen te voorkomen
Of is het gebruikelijk dat internet en bellen niet tegelijk kan met de speedtoouch van kpn
Gewijzigd door BHU op 29 juli 2009, 14:43

sjako4
ik heb hetzelfde probleem valt af en toe weg of helemaal uit ,ook bellen inmiddel al uren met KPN aan de telefoon gehangen ( ook mobiel ) lekker goedkoop !!!! want terug bellen kunnen ze je niet op mobiel
alles geprobeerd nieuw modem, kabel , stekkers , splitter weggehaald .etc
het enigste wat soms helpt is opnieuw opstarten modem
maar ik kan moeilijk iedere keer opnieuw opstarten als ik op het net wil
de reactie die dan van KPN krijg " we kunnen wel een monteur sturen maar daar voor moet u betalen "
het probleem ligt toch niet bij mij ??????????
u begrijpt het al de enige manier is nog opzeggen en een andere provider gaan zoeken
want de service van KPN is echt een groot drama

jandung
Hallo,

Bij mij ook dit probleem.
Als iemand aan het bellen is dan krijg ik geen verbinding met google.
Andere sites meestal wel.
Maar omdat ik veel via google zoek is dit super irritant.
Ook contact gehad met de helpdesk, maar die zitten daar alleen maar om jou geld uit de zak te kloppen. Ik weer nog steeds niet wat de oplossing is.
Een tijd terug problemen gehad met draadloos internet, deze viel steeds weg.
Uren met die geldmelkers aan de lijn gehangen maar niet hielp.
Een collega adviseerde mij om in te loggen op de experiabox en een ander kanaal te kiezen.
Dit uitgevoerd, en het werkt, geen uitval meer.
De eerste de beste hobbyist weet meteen de oplossing, de deskundige helpdesk medewerkers van kpn niet. Het is toch duidelijk dat ze erop uit zijn om je zolang mogelijk aan de lijn te houden om je beltegoed te incasseren.

Kortom, als iemand een oploosing weet voor mijn bellen dan geen google probleem dan graag een berichtje.
Als we elkaar helpen en niet meer bellen met die kpn helpdesk dan doeken ze die van zelf wel op.

jan

BHU
Hallo jandung

Het probleem internetten met google en bellen tegelijk kan door de kpn helpdesk aangepast worden door in het modem een aanpasing uit te voeren vanuit de kpn helpdesk. Op mijn vraag aan kpn of ik dat zels ook kan wijzigen was het antwoord nee. Zij sturen een script en dan gaat alles weer voortreffelijk lopen. SmileSmile Smile
Wat je dan niet moet doen is een harde reset geven aan het modem want dan moet je weer bellen met kpn voor een script aanpassing in het modem.
Succes, Bert
Gewijzigd door BHU op 06 oktober 2009, 18:13

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet + bellen moeizaam met kpn modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
KPN verhoogt prijzen pakketten en vast bellen fors KPN Nieuws 3 22 mei 2016, 08:38
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:45:07
| dirkjohan03:54:46
| KaPteiN04:35:59
| lobo40508:34:57
| glim10:50:05
| Peterkessen11:50:19
| avardiannl21:19:22
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10