obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
digitenne probleem
loutje1962
Ik heb sinds gisteren een probleem met Digitenne, sommige zenders ( stuk of zes) zijn gewoon niet meer te ontvangen, het beeld geeft dan de volgende tekst weer: Geen of gecodeerde uitzending!!
Hoe is dit mogelijk, maar vooral hoe dit op te lossen?? Ik heb inmiddels de zenders opnieuw ingesteld maar helpt ook niet, ook heb ik voor de zekerheid mijn nota nagekeken maar alles is gewoon netjes betaald. Wie herkent dit en heeft- of had ook dit probleem?? louopmp@live.nl
 
KaPteiN
Het heeft flink geonweerd, misschien is het in een steunzender ergens ingeslagen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
loutje1962
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht, maar zou inderdaad kunnen. Ik wacht wel even af voordat ik KPN bel. Bedankt voor je antwoord.
 
KaPteiN
Ken je anderen in je omgeving met Digitenne? Vraag hun of ze hetzelfde probleem hebben.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
loutje1962
Hoi KaPteiN, probleem inmiddels opgelost...hoe weet ik niet, maar sinds maandag geen problemen meer....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Advertentie