obey-robots.txt
09 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Neem geen Interactieve tv van kpn!

Loessie
Ik ben helemaal hopeloos, vorige maand al 3 weken geen interactieve tv en internet gehad en gisteren viel weer zomaar de tv uit. Ik zat op de bank tv te kijken en ineens doet hij het niet meer. Nu nog steeds niet. Alles opnieuw opstarten en resetten werkt niet, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Gelukkig doet deze keer het internet het nog wel, maar ik ben benieuwd voor hoe lang.. Vorige maand veel frustatie gehad door een heel slechte service en lange wachttijden (niet terug gebeld worden door een monteur als dat wordt beloofd, steeds verhaal opnieuw uitleggen na lang gewacht te hebben en te veel moeite om geld terug te krijgen.)

IK raad iedereen die dit leest af om interactieve tv van KPN te nemen!! Ik ga overstappen, want ikk heb nog nooit zoveel problemen met iemand / een bedrijf gehad als met kpn. Echt... Aargh! Word er zelfs depressief van en chagrijnig. Gelukkig mag ik overdag naar mijn werk.

Dus, iemand tips? Ziggo of UPC?

Alvast veel dank voor jullie reacties/tips!

Groet,
Loessie

Henk2304
Ziggo of UPC, inderdaad één van de twee. Keus heb je niet, want óf je woont in Ziggo gebied óf in een UPC-gebied.
Gelukkig heb ik geen problemen met TV, internet of bellenSmile dus ik kan kiezen, KPN of Ziggo. Voorlopig hou ik het maar op KPN.
L8r, Henk

Lucas28
Op de kabel is er helemaal geen concurentie, want er is maar in het gebied waar je woont maar één kabelaanbieder.

Zelf ben ik ook niet zo'n liefhebber van internet-TV omdat internet nog wel eens wil uitvallen.

Maar behalve internet TV is er nog een andere oplossing, namelijk digitenne. Dat wordt gewoon 'free to air' uitgezonden en is te ontvangen zoals FM-zenders op een transistor radio. De kans dat het signaal uitvalt is dan ook minimaal.

Henk2304
Behalve als ze zendmasten laten ontploffen (zoals vorig jaar) Shock
L8r, Henk

Alex70
Canaal Digitaal.

HermanM
Probeer eens een andere aansluitkabel. Bij mijn installatie; eerst uitgeprobeerd, en nadat ik de kabel via de kruipruimte aan had gesloten, geen tv signaal meer.
Kabelverbindingsprobleem! Werkt nu allemaal PERFECT!Cheer

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Neem geen Interactieve tv van kpn!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:51:04
| KaPteiN02:03:44
| lobo40520:47:11
| glim22:30:30
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10