obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe omgeving Mijn KPN
JanB
@Melanie. Het zal waarschijnlijk ook wel niet meer beter worden.
De problemen die ontstonden na de nieuwe webomgeving beloofde op ditzelfde forum in augustus 2009 de KPN official:

- Eenvoudig wijzigen van de snelheid
- Persoonlijke gegevens inzien en aanpassen
- E-mail en telefooninstellingen beheren
- Betalingsgegevens wijzigen
- Verbruik en facturen inzien
- Makkelijk toevoegen van producten en extra diensten

Het wijzigen van de snelheid lukte niet. Zelfs niet toen de helpdesk het probeerde.
Email instellingen kunnen nog steeds niet vanuit de MijnKPN omgeving gedaan worden.

Juist vanwege die laatste problemen ben ik op zoek gegaan naar andere oplossingen.
Ik dacht aan KPN een betrouwbare partner te hebben maar inmiddels is er geen enkele reden waarom je bij KPN zou blijven.
Ze duwen je wel een contract wijziging door de strot waar je niet op zit te wachten (snelheidsverhoging) maar verhogen ook tegelijkertijd de gesprekskosten met zo'n 30%.

Ik wordt met IPB nog steeds op mijn mobiel gebeld met de vraag of ik aanwezig ben terwijl ik naast de vaste telefoon zit die één minuut eerder niet overging.

Kennelijk is de gedachte van KPN: Als je het met de kwaliteit niet kunt verdienen moet de bonus van de directie toch op een andere manier binnen te halen zijn.
 
rogier800
@KPN Klanten'service':

Jullie nieuwe Mijn KPN omgeveing ziet er leuk uit maar voldoet gewoonweg niet.
Mijn voorstel zou zijn, plaats de oude omgeving terug en test zoiets groots de volgende keer eerst goed alvorens je het live gooit voor al je klanten!

Zojuist ook nog even contact gehad met de klantenservice en deze zeggen: "Ja, ik kan niets voor u doen. Probeert u het later gewoon nog even een keertje." Wat denken ze dat ik de laatste MAANDEN al aan het doen ben?

Geschiedenis:

================================================================================
24-08-2009:
Nieuwe omgeving Mijn KPN ONLINE !

Gisteren is de nieuwe omgeving ook voor IPB / ITV etc. klanten online gegaan. ( zie screenshot)



- Eenvoudig wijzigen van de snelheid
- Persoonlijke gegevens inzien en aanpassen
- E-mail en telefooninstellingen beheren
- Betalingsgegevens wijzigen
- Verbruik en facturen inzien
- Makkelijk toevoegen van producten en extra diensten

Met vriendelijke groet,

Peter



02-11-2009:
Hallo,

er is momenteel nog steeds een storing gaande met "mijn kpn"
KPN is druk bezig om de Hetnet klanten over te zetten in de systemen daardoor kunnen deze fouten optreden.

Met vriendelijke groet,

Peter

14-01-2010:
Er zijn een aantal onderhouds werkzaamheden aan de gang en nog in de planning, het klopt dus dat het "Mijn KPN" gedeelte nu erg traag is.

Met vriendelijke groet,

Peter
================================================================================

het is nu 4 mei en het is nog steeds zo traag als *** door een trechter.

KPN: Dit kan echt niet!!! Dit past niet bij zo'n groot bedrijf!
 
rogier800
"Je gegevens worden opgehaald. Dit kan enkele ogenblikken duren..."

zucht...
rogier800 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
kapiniet
Helaas, het is nu juli 2011, en de KPN heeft het wederom voor elkaar.
Wederom een nieuwe MyKPN interface, en wederom dezelfde kinderziektes.
Wederom de mededeling "Uw gegevens worden opgehaald. Dit kan enkele ogenblikken duren."
En wederom duren deze ogenblikken tot in het oneindige, en komt het gevraagde rekeningoverzicht nooit opdagen.
U moet namelijk als klant begrijpen dat wij het eigenlijk veel te druk hebben met uw gegevens om ze daarnaast dan ook nog eens aan uzelf te tonen.

Verder is bij de wederom "handige nieuwe indeling" belangrijke informatie weggelaten (Verbruik sinds laatste factuur),
en zijn er alleen maar nutteloze items bijgekomen, zoals "Wijziging mijn persoonsgegevens", alsof we iedere week van naam of geslacht veranderen.
Wederom is duidelijk dat de drukke Yuppen van de afdelingen Marketing en Sales het voor het zeggen hebben bij KPN,
en dat de afdeling Klantenservice & Support part-time bemand wordt door een vriendelijk, doch licht overwerkt bejaard dametje,
dat daarnaast tevens in dezelfde tijd ook nog de kantoorartikelen en zakenuitstapjes van de voornoemde bezige heren moet regelen.

Wanneer weet de KPN nou toch eindelijk eens van dit arrogante imago af te komen?
Wanneer gaan de producten en de bijbehorende voorzieningen nou toch eindelijk eens werken zoals ze worden voorgespiegeld?

Enfin, ik heb mijn frustratie weer eens op schrift gezet, misschien ben ik wel de enige, en is de rest van Nederland happy met KPNeppy.

Sad
kapiniet voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door kapiniet op 05 juli 2011, 04:43
 
skiilse
Idd, erg vervelend dat bij "mijn KPN" het verbruik sinds de laatste factuur niet meer te zien is.

De helpdesk snapt mij ook niet wat ik bedoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe omgeving Mijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie