obey-robots.txt
03 December 2016, 20:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe omgeving Mijn KPN

KPNwebcare1
Ter info,

op 3 augustus a.s. word er een vernieuwde omgeving Mijn KPN online gezet.

naast een nieuwe lay-out zitten er een aantal verbeteringen in.
 
frank2009
Datum is inmiddels achterhaald. Voor Mobiel / Vaste telefonie is 2 weken geleden een update live gegaan. Voor alle IP diensten volgt een update as zondag.

grt,
frank
 
KPNwebcare1
Nieuwe omgeving Mijn KPN ONLINE !

Gisteren is de nieuwe omgeving ook voor IPB / ITV etc. klanten online gegaan. ( zie screenshot)

mijn%20KPN

- Eenvoudig wijzigen van de snelheid
- Persoonlijke gegevens inzien en aanpassen
- E-mail en telefooninstellingen beheren
- Betalingsgegevens wijzigen
- Verbruik en facturen inzien
- Makkelijk toevoegen van producten en extra diensten
 
JanB
Helaas is niet iedere verandering een verbetering.
De nieuwe omgeving is zeker NIET gebruiksvriendelijker.
BV instellingen voor email zijn slechts moeizaam te vinden (of zoals afgelopen weekend) helemaal niet meer.
Volg je de verwijzingen van de help pagina's dan kom je zeer zeker niet op die pagina terecht.

Inloggen op mijnkpn levert slecht een pagina op waar je naam en gebruikersgegevens kan Wijzigen.

Inzien van de belgegevens en kosten, die wel op die pagina staan, leveren geen pagina op waar de gegevens te vinden zijn.
Betalingsgegevens

Uw gegevens worden opgehaald. Dit kan enkele ogenblikken duren. Maar er wordt niets opgehaald.
Slechts de mededeling: Huidige instellingen.

Het lijkt weer een actie van KPN: Wij weten wat goed is voor de klant.
Van deze klant had de oude layout beter kunnen blijven.
In ieder geval kreeg je daar nog de mededeling dat bepaalde functies 'tijdelijk' niet bereikbaar waren.


Inmiddels, 5 dagen later, is het bij KPN duidelijk geworden dat het niet (meer) werkt.
Probeert u eens in te loggen bij: http://csc.maranello.planet.nl/CSC .

Dat werkt wel. Kennelijk erg lastig voor zo'n bedrijf om deze link op hun eigen website te hangen.

Dus nog steeds, niet iedere vernieuwing is een verbetering, zeker niet bij KPN.
Testen of iets werkt was de laatste jaren toch al niet hun sterkste kant.
Gewijzigd door JanB op 30 september 2009, 10:06
 
MandiDamme
Ach,
nieuwe of oude lay-out ik kan niet eens inloggen in mijnKPN
 
Storm
Ik moet het helaas helemaal eens zijn met JanB.
Buiten de door hem genoemde feiten heb ik ook het volgende.
Nadat je eerst dus traag verbinding krijg met MijnKPN krijg ik als ik op "Bekijk mijn shop" klik eerst weer een hele tijd niets en daarna of een 'Server Error in '/' application' (zie bijlage) of een foutboodschap met foutcode 1000: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens. Uw gegevens kunnen niet opgehaald worden, neem contact op met de helpdesk".
Herkent iemand deze berichten??????????????
Gewijzigd door Storm op 18 oktober 2009, 16:28
 
Storm
Ik heb een bijlage willen toevoegen maar om een of ander reden lukt dit niet .....
 
KaPteiN
Hoi Storm,

Bijlage moet gewoon kunnen. Let echter wel op de volgende zaken.
Max. bestandsgrootte: 146.48Kb / Toegestane bestandstypen: .gif .jpg .png .zip .rar .tar

Zorg er verder voor dat er geen gekke tekens in de naam van het bestand staan. Ook spaties geeft problemen!

Mocht het niet lukken dan kun je me het mailen en dan zet ik het er voor je op.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Storm
Ik moet het helaas helemaal eens zijn met JanB.
Buiten de door hem genoemde feiten heb ik ook het volgende.
Nadat je eerst dus traag verbinding krijg met MijnKPN krijg ik als ik op "Bekijk mijn shop" klik eerst weer een hele tijd niets en daarna of een 'Server Error in '/' application' (zie bijlage) of een foutboodschap met foutcode 1000: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens. Uw gegevens kunnen niet opgehaald worden, neem contact op met de helpdesk".
Herkent iemand deze berichten??????????

Storm voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Crexxiej
helaas moet ik mededelen,
dat ik ook te maken heb met het foutcode 1000 ritueel:S

maar dit keer bij 'mijn kpn' en dan Extra diensten ik heb een nieuwe pc aangeschaft en ik wil m'n licentie bekijken en overnemen.
maar ik kom er niet in.
ik hoop dat dit probleem gauw verholpen is want een pc zonder virusscanner is een beetje linkesoep.

groetjes,
corné vlieland
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe omgeving Mijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod 2 30 oktober 2016, 22:03
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen 2 21 december 2015, 21:17
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:28:55
| KaPteiN03:38:20
| kvdb4506:48:27
| MrIggy06:55:42
| Anne4908:18:04
| xwardox09:06:49
| HenkN12:41:59
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10