obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met TV-ontanger netjes opgelost
Balsjer
Vorig weekend (8 en 9 september) kreeg ik problemen met de interactieve tv-ontvanger (Motorola 1960). Probleem ontstond op zaterdagavond rond 20:15 uur. Tijdens het tv kijken kreeg ik ineens een lichtblauw scherm met de melding programmagegevens worden opgehaald de zondag daarop, kreeg ik 3x achtereen deze melding opnieuw en, toen toch maar eens de helpdesk bellen, zonder enig gezeur is mij een nieuwe ontvanger toegezegd die dinsdagavond 11 september rond 21:30 uur werd thuis bezorgd de Motorola VIP1963 V2. Uiteraard moest de oude ontvanger retour worden gegeven aan de bezorger wat ik uiteraard deed inclusief de daar bijbehorende afstandsbediening. Blij met de nieuwe ontvanger constateerde ik dat er geen afstandsbediening bij zat en, wederom gebeld met de helpdesk waarop ik kreeg te horen dat dit geen probleem was ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen wat ook is gebeurd. Kortom ik ben netjes geholpen omtrent dit probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met TV-ontanger netjes opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
STORING OP GLAS (SNELHEID) OPGELOST OP 20-10-2014 KPN Glasvezel Storing : 2 26 okt 2014
Advertentie