obey-robots.txt
09 December 2016, 12:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

probleem met gevonden zenders opslaan

frankdewert
k heb een samsung ontvanger van digitenne (SMT-100T?). Het probleem wat ik heb is dat hij een gedeelte van de gevonden zenders niet opslaat. Ik het een goede ontvangst (rond de 90 %) en heb de decoder teruggezet naar de fabrieksinstellingen en vervolgens via de bekende procedure zenders gezocht. Dat heb ik al een paar keer gedaan, omdat de decoder iedere keer een beperkt aantal, maar steeds andere zenders opslaat.
Na het zenderzoeken zijn alle bekende zenders veranderd van grijze naar zwarte letters in het zoekvenster. Maar de decoder slaar niet alles op.
Voorbeeld: ik had NGC, nu niet meer. Bij 1 poging heb ik RTL 7, nu niet meer. Na het installeren zegt de decorder dat hij 25 zenders heeft gevenden. Als ik ze opsla en na het opslaan op de OK knop druk zijn er nog maar 12 kanalen over. Telkens weer andere kanalen ontbreken ne deze procedure.
Hoe is dit probleem te verhelpen?

frankdewert
aanvullende informatie: ik woon in Noordwijk. De ene keer krijg ik TV Noord Holland, de andere keer TV West. Blijkbaar zit ik dus op de rand van twee Digitennezenders. De ene keer krijg ik TV west niet, de andere keer TV Noord Holland niet (wat voor mij ook niet hoeft). Maar dit zal wel niets met het probleem van opslaan te maken hebben

frankdewert
nog meer info: wat ik ook probeer, dat ding slaat maximaal 12 zenders op. Raaarrrrrrrrrrrr

frankdewert
de ontvanger is een samsung SMT-1000T.
De klanterservice bellen is voor mij geen optie: ik woon sinds een paar weken in een zomerhuis en heb geen kabel, ben dus aangewezen op digitenne. Die is hier aanwezig. Tarief van de klanterservice opgezocht; € 0,45 per minuut en daar komen de kosten van mobiel bellen dan nog bij. Digitenne goedkoop? Zolang je de servicedesk niet nodig hebt ja. Klantenservice ook niet via internet te bereiken, dus zo wordt je op kosten gejaagd. Leuke melkkoe voor de KPN.
Ik hoop dus dat iemand mij wat wijzer kan maken.
Gewijzigd door frankdewert op 10 juli 2009, 17:50

frankdewert
nou ja, heb ik het probleem toch nog zelf opgelost!!! Door handmatig de pakketten bouquet 1 2 3 en 4 te erbij te installeren uit het zenderschema van de KPN heb ik nu alle 23 zenders. Klopje op mijn schouder van mezelf. Op het kanaal dat in de gebruiksaanwijzing staat wordt maar 1 pakket geïnstalleerd, de rest moest je handmatig installeren (zenders oegstgeest, zoetermeer, scheveningen geloof ik). Dat stond alleen niet in de gebruiksaanwijzing.

KaPteiN
Bedankt voor het melden van de oplossing!
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met gevonden zenders opslaan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
KPN Glas Zenders Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 23 mei 2016, 23:06
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten 3 15 april 2016, 10:47
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod 2 30 maart 2016, 18:53
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router 11 06 juni 2015, 16:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:53:06
| KaPteiN05:21:13
| lobo40518:39:48
| glim20:23:07
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10