obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Minecraft server opzetten op de ZTE H220N
chg1730
Beste mensen,

Ik ben pas net geregistreerd maar stiekem bezoek ik dit forum al jaren voor hulp.
Nu ben ik een lid en wil ik jullie helpen met een tutorial.

Deze tutorial gaat helemaal over een Minecraft server opzetten, samen met de ZTE H220N router. Het is niet alleen een normale server maar ook een bukkit server. Nu wordt alleen nog windows ondersteund maar daar ga ik snel verandering in brengen.

Hier is de link voor het Pdf-bestand (het is een mediafire link dus geen spam)
Het zal wel barstensvol grammaticafouten zitten. Maar ik ga het bestand regelmatig updaten, dus dat zit wel snor Smile

http://bit.ly/MMmn8F

Heb je toch nog een probleem, PM me even.

Groeten Felix
 
bramhaag
Als ik de server laat starten op mijn ip zegt de server:"[WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requ
ested address: JVM_Bind.", maar met het logmein hamachi IPv4 adres doet de server het wel gewoon. zou je mij kunnen helpen?

alvast bedankt,
bramhaag
Gewijzigd door bramhaag op 10 oktober 2012, 19:26
 
chg1730
Hee bramhaag,

Ik weet niet of je al naar je PM's hebt gekeken, maar ik heb al een hele tijd geleden genatwoord op jouw bericht.

Groet,
Felix Jochems
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Minecraft server opzetten op de ZTE H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
DNS server valt na 1 a 2 uur weg ps3 WiFi : 2 08 feb 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Advertentie