obey-robots.txt
09 December 2016, 08:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Printer werkt niet meer

mazda16
Hallo,
ik heb nu 1 maand het alles in een pakket alles werk goed alleen moest ik regelmatig mijn netwerkprinter een HP C5180 opnieuw installleren
Maar nu lult dit niet meer wat ik ook doe de pc ziet de printer niet meer
Volgens HP is dit door de experiabox een H220 die steeds een ander ip adres aan neemt.
Nu heb ik ook het Ip adres statisch gezet maak ook dit is geen oplossing.
KPN zegt niet te kunne helpen wie weet een oplossing.

Gr ko

cuore verde
Hoi Ko,

Hoe is je printer aangesloten op jouw netwerk, draadloos of bekabeld?
Als het om een draadloze verbinding met de experiabox gaat zou ik het kanaal van je wifi op een vast kanaal zetten, kanaal; 1,6 of 12 maken de meeste kans, maar het blijft een kwestie van uitproberen welk kanaal het beste werkt. Het programma "Ssider" is daar erg handig bij, daarmee kun je jouw omgeving controleren op draadloze netwerken en op welk kanaal ze zenden.
En dan neem je het kanaal waar de minste beschikbare netwerken zijn.
Dat kun je gratis downloaden op de volgende link.

http://inssider.nl.softonic.com/download

Heb je een bekabelde aansluiting, kun je proberen de netwerkkabels te verwisselen van poort in de experiabox. De derde poort is in de basis gereserveerd voor de interactieve-tv ontvanger, de andere poorten kun je onderling gewoon verwisselen. Probeer de printer eens met een andere netwerkkabel aan te sluiten om schade aan de bestaande kabel uit te sluiten.

Misschien moet je de printer een keer verwijderen en weer toevoegen als voorkeurs-printer.
Of controleer je anti-virus programma of daar iets is veranderd omdat je van modem bent gewisseld.
Als dat niet werkt zou een ander type experiabox misschien kunnen helpen. (Thomson tg789vn)
Ik hoop dat je er iets mee kan.

succes........

mazda16
Hoi, bedankt voor uw antwoord, de printer is bekabeld aangesloten ,de virusscanner is ook het probleem niet ,printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met nieuwe drivers bracht ook geen verbetering
Het IP adres eindigt nu op 99 en in de printer heb ik dit ook vast gezet, als ik dan ping krijg ik de melding doelhost niet gevonden.
Een nieuwe router zal waarschijnlijk de laatste oplossing zijn, hopelijk wil KPN die wisselen.

jeroen3
Het is belangrijk dat printers een vast ip-adres hebben.
Als dit in de printer is ingesteld en deze reageert niet, dan is de printer waarschijnlijk fout ingesteld.

Henk2304
Ik heb mijn HP C7120 printer/scanner/fax draadloos aangesloten. De printer staat ingesteld op DHCP (dus krijgt automatisch IP-instellingen toegewezen van de EB ) en in de EB heb ik aangegeven dat de printer altijd hetzelfde IP-adres moet krijgen. Ik heb geen problemen.
L8r, Henk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Printer werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod 2 30 maart 2016, 18:53
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:36:08
| eogcnlGhost05:54:01
| lobo40514:54:43
| glim16:38:02
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10