obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
probleem met draadloos internet en vista
expedia
Oude expedia TG787 oude viel steeds uit dus een andere gekregen de expediabox Arcadyan (witte)
Met TG787 werkte mijn draadloos internet met een laptop met vista en een andere laptop met windows 7 goed.

nadat ik expediabox Arcadyan heb geinstaleerd werkt het draadloos met windows 7 wel maar met mijn vista laptop krijg ik geen verbinding met internet meer (geeft aan lokaal netwerk en zegt indentifieren .
Mijn Laptop met vista heeft wel verbinding met het draadlose netwerk maar niet met internet alles mogelijke stappen gedaan maar helaas.

Ik heb meerdere malen met KNP gebeld en instelling gewijzigd op hun verzoek maar men zegt nu dat probleem in de laptop zit.
Waarom werkte de vista met de oude modem wel en nu niet meer ligt toch aan de nieuwe modem volgens mij. Ook met de fabrikant van de laptop (acer) contact gehad maar konden mij ook niet verder helpen. Vroegen wel of de laatste versie van Atheros network adapter op de laptop zat en die zit erop.

Wie heeft dit probleem ook en wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen.
 
Henk2304
Heb je (in het Netwerkcentrum van Vista) aangegeven dat je nieuwe modem/router een "Particulier" netwerk is (itt "Openbaar" ) ?
L8r, Henk
 
expedia
Heb ik ook al geprobeerd (dit krijg ik te zien zie bijlage) als ik het wijzig in thuisnetwerk
 
cuore verde
Beste expedia

Heb je de volgende dingen al geprobeerd?
- het wifi kanaal van de Experia box veranderen.
- de zendmode van de Experia box aanpassen (wireless B,G, B&G, B&G&N) naar B&G.
- netwerk verwijderen uit voorkeursnetwerken in het netwerkcentrum, en opnieuw verbinding maken.
- verwijder overbodige voorkeursnetwerken in het netwerkcentrum.
- versleutelingstype op TKIP of AES zetten bij de eigenschappen van de draadloze verbinding.
- anti-virus programma uitschakelen.
- computer scannen op virussen met een "up to date" anti-virus programma.
- schakel het E-empowering programma van Acer uit.
- schakel de optie uit voor automatisch verbinding maken met onbeveiligde verbindingen.
Mocht je vragen hebben over het bovenstaande, laat het maar weten.

succes.........
Gewijzigd door cuore verde op 13 juni 2012, 00:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met draadloos internet en vista', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie