obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Beperking mogelijk na SW update
rvelthuis
Heb sinds 22 mei (als pilot) nieuwe software op TV ontvanger. Heb op één TV maar één SCART aansluiting waarop TV ontvanger aangesloten is. Op de andere TV alle 3 SCART aansluitingen in gebruik. Eén van de 3 SCART aansluitingen is voor TV ontvanger. Heb mijn DVD speler resp DVD recorder via TV ontvanger aangesloten, waarbij als de TV ontvanger op Standby staat een DVD kan worden bekeken. Sinds de SW update van 22 mei werkt dit "doorlussen" niet meer.
Hebben anderen hetzelfde probleem?
Is bekend op KPN dit gaat fixen in de volgende SW release?
 
Giant2000
Heb jij de nieuwste software al op de 1963 tuner?

Buiten jouw probleem om (wat je het beste kab melden bij KPN zelf denk ik) ben ik wel benieuwd hoe dat werkt kwa snelheid, teletekst enz.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beperking mogelijk na SW update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Is bestaand netwerk mogelijk achter Experiabox v9? Eigen netwerk : 10 11 jun 2015
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
Advertentie