obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Voor Planet en HetNet klanten » HetNet
Voor van oudsher HetNet gebruikers. HetNet is per 1 november 2009 opgeheven. De diensten worden voortgezet onder de KPN noemer. hetnet.nl.
 Onderwerp afdrukken
Overstap naar Alles-in-één-standaard
RooieFik
Heb jaren, naar tevredenheid, gebruik gemaakt van HetNet voor het versturen- en ontvangen van e-mail.
Sinds twee jaar heb ik hiervoor de Experiabox (Thomson TG 789vn) in gebruik.
Nu heb ik onlangs een aanbod gehad om over te stappen op bovengenoemd Alles-in-één Standaardpakket, wat geinstalleerd wordt door een monteur.
Het lijkt me dat ik daarvoor geen monteur nodig heb, en het enkel een kwestie is van de verschillende kabels aansluiten, er van uitgaande dat ik mijn Experiabox kan blijven gebruiken, die heeft m.i. reeds alle voorbereidingen aanwezig.
Is er iemand die ervaring heeft met het zelf aansluiten en me kan vertellen waar ik evt. rekening mee moet houden ?

Bij voorbaat dank !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap naar Alles-in-één-standaard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie