obey-robots.txt
09 December 2016, 12:28
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

KPN digitenna CAM module

Patrykvdmeulen
Wij gebruiken kpn digitenna voor op de boot.
We hebben een LED FULL-HD TV, kpn digtennebox en de ontvanger.
Nu vragen wij onas af.
Als we een camo module bestellen en de kaart die in de digitennebox zit in de cam module steken en die in de tv doen.
Daarna de antenne 4fbe82d85ba16-funke-actieve-dvb-t-antenne_2_leveringsomvang.thumb

direct in de tv steken, en daarna zenders zoeken, hebben we dan met deze instelling zonder box tv op de boot??

ps: de tv en (tot nu nog box) is aangesloten op 220volt omvormer)

Is dit mogelijk??

Henk2304
Zo heb ik het bij ons op de slaapkamer. kaart in insteekmodule, insteekmodule in CAM-slot van TV, antenne op COAX aansluiting van TV en de TV zelf zenders laten zoeken. Let op: gebruik niet de zoekmethode voor kabel maar die voor "aards" of "antenne". Als je dt al kunt/moet instellen
L8r, Henk

Patrykvdmeulen
Is de kwaliteit van een cam module ook scherper dan scart?

Henk2304
Dat weet ik niet zeker. Ik heb 't ook nooit geprobeerd (altijd een CAM gebruikt). Maar SCART is altijd analoog. Het digitale signaal moet eerst in de losse ontvanger (tuner) worden omgezet van digitaal naar analoog en vervolgens via de SCART-kabel naar de TV. Dus ik denk wel dat het beeld van de in de TV ingebouwde digitale tuner beter/scherper, in ider geval directer is dan dat van de losse SCART-optvanger. Natuurlijk is het Digitenne-signaal zelf al niet het allerbeste signaal dat digitaal mogelijk is (in vergelijk met iTV of kabel), dus of de ingebouwde tuner met CAM er iets veel beters van kan maken dan SCART weet ik niet maar slechter is het zeker niet.
L8r, Henk

Giant2000
Als ik het beeld rechtstreek bekijk op mijn Samsung LED vind ik dat slehter dan wanneer ik dat via mijn floppydtv via het netwerk op mijn tv bekijk. Beide zijn puur digitaal en toch is er dus verschil.
Zo zal er ook verschil zitten tussen de DVB-T tuner van je tv en die van de KPN tuner. Kwestie van proberen. Ik ben niet enthousiast over de DVB-T tuner in mijn Samsung tv.

Lucas28
Op mijn LG is het beeld met de insteekmodule iets beter dan met de losse tuner (Topfield recorder). Het verschil is echter minimaal.

Maar de insteekmodule geeft natuurlijk wel meer gebruiksgemak want geen twee afstandsbedieningem. En dat is dan ook de reden dat ik die gebruik.

Ik heb de Topfield recorder ook aangesloten staan voor het maken van opnames.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN digitenna CAM module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
CAM-module en audio installatie Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 3 25 juli 2013, 23:45
Digitenna ontvanger kopen of huren Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 09 juni 2013, 13:33
diggitenne insteekkaart in ziggo cam module... kan dat? KPN Televisie Storing 3 28 januari 2013, 15:37
Ontvangst digitenne via een module Helpdesk 3 12 juli 2012, 20:32
Cam-module of topfield tuner Frequently Asked Questions 1 15 januari 2010, 21:47
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:29
| KaPteiN05:18:36
| lobo40518:37:11
| glim20:20:30
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10