obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Langdurige storing IPTV en vergoeding hiervoor.
PatatjeJoppie
Hallo,

sinds drie dagen heb ik glasvezel abonnement en sindsdien kan ik geen IPTV activeren ten gevolge van een grote storing.
Gebeld met de klantenservice en heel veel mensen hebben hier last van.

Aangezien deze storing nu drie opeenvolgende dagen duurt hebben gebruikers recht op een tegemoetkoming/vergoeding.
Telefonisch heeft KPN reeds laten weten dat ik dan moet denken aan 1maand gratis het HD pakket.
Persoonlijk vind ik dit niet in verhouding staan tot de ergernis dat mensen al drie dagen geen televisie hebben.

Wat vinden jullie?
 
alexvandersluijs
Na het eerdere telefonische contact over de factuur wil ik graag ook de kosten van de datum aansluiting tot en met heden vergoed hebben:

Reden hiervoor is dat de lijnen maar 25/25 binnen sturen, daar waar ik een 100/100 heb aangevraagd. De monteur welke vandaag ter plaatse was heeft aangegeven dat dit zo was en dat KPN er nu voor zou gaan zorgen dat dit alsnog in orde kwam. De aansturing in de centrale zou de oorzaak zijn, want ook na vervanging van het glasmodem was er geen verbetering.

Zojuist heb ik nogmaals gemeten en nog steeds is de snelheid veel te laag.

Daardoor hebben we al die tijd slechte TV, wegvallen beeld, uitzending gemist maar vooral opgenomen is al helemaal een drama.

Bovendien leverde KPN niet vanaf de opleverdatum de afgesproken Spotify en Interactieve TV gegevens voor de iPad en notebook.

Vervolgens stonden er ook nog telefoniekosten op de nota terwijl ik op het scherm (daar heb ik een getuige van) had aangegeven dat ik onbeperkt bellen naar vast en mobiel had aangehinkt, alvorens de aanvraag werd verzonden. Dit hebben ze gecrediteerd dus wel opgelost.

De VIOP centrale van Siemens (GigaSet) is steeds de verbinding kwijt, moet een firmware probleem zijn. hebben ze doorgezet.


Wie hebben er nog meer slechte resultaten met de metingen van KPN (gebruik www.speedtest.net(.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langdurige storing IPTV en vergoeding hiervoor.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie