obey-robots.txt
03 December 2016, 20:39
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

Opnemen Pakket, programmeren

etoken
Hoi
Kan iemand mij uitleggen hoe je met het opname pakket een opname kan plannen langer dan 2 dagen vooruit? Ik kan alleen vinden dat je via de TV-gids kan programmeren. Maar als ik meer dan 2 dagen vooruit blader is het programma niet meer beschikbaar en kan je niets meer kiezen om op te nemen. Dus hoe kan je een opname plannen van iets wat over bv 1 of 2 weken uitgezonden wordt?

Henk2304
Jammer: niet! Wat je wilt kan alleen als je GEEN Opnemen pakket hebt en een decoder met harde schijf (VIP1963). Maar dan kun je niet meer dan één programma tegelijk opnemen. Er wordt wel gefluisterd dat timer opnames en herhaalde opnames via een firmwareupdate beschikbaar zullen komen, maar daar zijn geen toezeggingen over gedaan door KPN.
Integendeel, een familielid van mij heeft de klantenservice daar expliciet om gevraagd en toen werd gezegd dat die functies niet in het Opnemen pakket zouden komen. Het advies was: geen Opnemen pakket en gewoon lokaal opnemen.
L8r, Henk

pimpelmees
dit is niet helemaal juist volgens mij...

op 21 april kreeg ik via de helpdeskmail de volgende info hierover:

Op dit moment is het nog niet mogelijk om met het Opnemen Pakket herhaalde opnamen te plannen of tijdsopnamen te maken. Deze functies zijn wel in ontwikkeling maar het is nog niet duidelijk wanneer deze beschikbaar komen.

field engineer
deze functies zijn inmiddels al beschikbaar, de laatste decoder 1853, heeft ook geen hdd meer. er word nu via een opslagruimte bij kpn opgenomen wat u aangeeft.

hierdoor zijn de decoders kleinder geworden en een stuk sneller,

jeroen3
Lokaal opnemen is niet te doen over dsl. Je hebt daar veel te weinig bandbreedte voor.
Daarom is opnemen in de cloud, met het opnemen pakket de beste oplossing.

Je kan dan ook opnemen op je tv beneden en terugkijken op de tv boven. En opnames starten met de iphone.
Ik wacht nog op opnames terugkijken met de ipad.

Voor glasvezel is opnemen met een hdd wel te doen. Je hebt daar immers "ongelimiteerde" bandbreedte.

De nieuwe decoder is lekker klein, en heeft slechts een buffertje van 8 GB voor het pauzeren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen Pakket, programmeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Opnemen met teletekst Helpdesk 2 21 oktober 2015, 23:45
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing 6 06 februari 2015, 13:21
erotiek pakket werkt niet meer Helpdesk 6 28 september 2014, 20:21
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk 6 20 juli 2014, 22:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:29:42
| KaPteiN03:39:07
| kvdb4506:49:14
| MrIggy06:56:29
| Anne4908:18:51
| xwardox09:07:36
| HenkN12:42:46
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10