obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
news server kpn zeer incompleet
kopernek
hallo,

ik heb een vraagje is er storing in de news server van kpn
news.kpn.nl

alle posten komen sinds 3 dagen zeer incompleet aan

ik hoop dat iemand van kpn mij hier duidelijk heid over kan geven

bedankt
 
freddie45
hallo kopernek,ik kan je geen duidelijkheid geven,maar ikzelf heb er ook last van,zoals jij aangeeft,
 
Jo3i
Hier idem, het verschilt wel per newsgroup. Net ruim 7GB binnen gehaald die foutloos was.
in een andere group een bestand dat met Qpar niet eens te repareren viel,ieder blok was incompleet.
KPN ondersteunt newgroups niet en de newsmaster reageert niet, dus afwachten.
 
kopernek
ik heb kpn gebelt
Gewijzigd door kopernek op 15 april 2012, 09:59
 
highflow
idd hier ook wat vage problemen af en toe

jammer wel want tis toch een leuk extraatje wat somige aanbieders niet hebben
 
peter9091
hallo kopernek,ik kan je geen duidelijkheid geven,maar ikzelf heb er ook last van,zoals jij aangeeft,
Get the latest braindump dumps to learn web designing and become expert using CAS-001 dumps self paced design guides and [url=http://www.youtube.com/user/Acer]Yo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'news server kpn zeer incompleet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
DNS server valt na 1 a 2 uur weg ps3 WiFi : 2 08 feb 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
wifi zeer instabiel en traag WiFi : 6 21 feb 2014
Advertentie