obey-robots.txt
03 December 2016, 20:39
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

vrt 3 ofwel ketnet

proosje
kan er de mogelijkheid zijn om tv drenthe te vervangen per 1 mei 2012
door de nieuwe tv zender vrt 3 ofwel ketnet daar er veel mensen met kinderen
ernaar kijken .

hoop dat er snel door kpn gereageerd kan worden heb al veel er over gehoord ook
van andere providers.

er kunnen wel zender uitbreidingen komen maar tv drenthe is een provincie zender en geen
landelijk zender

en ketnet is voor veel kinderen een leerzame zender

Giant2000
De reden dat KPN via Digitenne nu RTV Drenthe tijdelijk landelijk uitzend is het wegvallen van de zendmast van Smilde. Deze is zoals je wellicht weet neergestort vorig jaar. Zo rond augustus 2012 zal deze mast gereed zijn en wordt de situatie weer zoals voor de instorting.

Of het 3e VRT net door KPN wordt doorgegeven hangt af van onderhandelingen die op dit moment gaande zijn. Van de grote leveranciers hebben alleen UPC en Canal Digitaal aangegeven Ketnet vanaf 1 mei door te geven. Ook Ziggo is dus nog aan het onderhandelen. Dit heeft dus niets te maken met ruimtegebrek want ook op KPN Interactieve TV is nog geen sprake van doorgifte.

Ik ben het met je eens dat KETNET zeer leerzaam is, al was het maar voor de Vlaamse taal en het zou jammer zijn als we deze programma's niet meer zouden kunnen zien.

erikeveline
Ketnet is een verademing t.o.v. alle andere kindernetten die mij bekend zijn. Onze zoon kijkt bijna alleen maar naar Ketnet en niet naar de andere. Ook wij kijken als ouders er zelf graag naar omdat de kwaliteit heel hoog is en ze veel eigen produkties hebben. Als KPN dit niet door gaat geven, moet ik serieus overwegen om naar een andere provider over te stappen.
Er staan nu 4 zgn. bonuszenders geprogrammeerd tw 13th Street/ Slam/ Nickelodeon/ Promokanaal waar we nooit maar dan ook helemaal nooit naar kijken, kan 1 van deze toch eruit!?

proosje
is nu afwachten of kpn het wel wilt ze zijn wel in onderhandeling maar mag de gewone man de klant ook iets weten hoe het verloop is m,et de onderhandeling of er al iets is bereikt en zo ja
vanaf 1 mei kunnen we er naar kijken of niet.
en ook ik denk er aan naar de schotel te gaan en daar ketnet te ontvangen

Het nieuwe derde Vlaamse publieke tv-kanaal Ketnet gaat vanaf 1 mei van start. Na CanalDigitaal en UPC heeft nu ook Ziggo Delta kabel en Caiway het nieuwe derde tv-kanaal gaan doorgeven per 1 mei 2012

kom KPN nu ook op Digitenne
Gewijzigd door proosje op 22 april 2012, 21:43

Giant2000
@erikeveline Ik ben het eens wat betreft de kwaliteit van Ketnet en hoop ook zeker dat deze aan Digitenne wordt toegevoegd, desnoods via een deelzender: overdag Ketnet en na 20:00... ik noem maar wat, BBC Three of Four?

Wat betreft dat andere kan ik maar deels met je meegaan. Het feit dat jij niet naar 13th Street kijkt betekend niet dat deze zender niet bekeken wordt. Ik kijk heel veel naar deze zender bijvoorbeeld (De laatste serie van Dexter op dit moment bijvoorbeeld, dat is n.b. een premiere op de Nederlandse tv).
Deze zomer gaat RTV Drenthe er sowieso af en bij ruimtegebrek zou ook het promokanaal opgeofferd kunnen worden. Voor de rest kan ik mij voorstellen dat de rest van genoemde zenders met KPN een contract hebben voor doorgifte via Digitenne. dan kan KPN ze er niet zomaar afgooien.

proosje
dit bericht staat op internet
staat op breedbeeldweetjes

Hier komt dan het nieuwe Ketnet (het derde net) op. Het is de bedoeling dat het derde net op 1 mei van start gaat.
Onderhandelingen met Nederlandse distributeurs is nog in gang om Ketnet ook hier te gaan zien.
V.a. 1 mei zal Ketnet meer dan waarschijnlijk via programmanummer 30 van Digitenne uitgezonden gaan worden. De landelijke doorgifte van TV Drenthe zal dan niet meer het geval zijn.

Giant2000
Maar niet onderbouwd. Zekerheid is er pas als KPN het officieel aan de media doorgeeft.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 02 2012 14:33:56:
bevestigd: vanaf 14 mei Ketnet op 29, canvas naar 28 (zie site XS4ALL)
Ook leuk: Discovery HD komt in het basispakket.
Gewijzigd door Giant2000 op 02 mei 2012, 14:33

zoot
Ik heb gechat met Michelle@KPN en kreeg de reactie: "Vanaf 14 mei splitsen Ketnet en Canvas en worden het 2 zenders (op kanaal 28 en 29)" Bij doorvragen bleek het niet om Digitenne ging. Wel dus ITV. Goed nieuws voor de ITV kijkers. Verder wordt gezwartepiet: Ketnet zegt dat KPN met Digitenne gaat stoppen en daarom geen Ketnet opneemt en KPN zegt dat het aan de Belgische tv omroep ligt die Ketnet niet in het digitenne pakket stopt???

Ik wil graag overstappenn en dat mag ook naar ITV. Het vreemde is dat ik volgens de postcodecheck niet over kan stappen naar ITV van KPN maar dat ik wel ITV bij XS4ALL kan krijgen (kleinste bandbreedte).

erikeveline
geen ketnet meer? dan naar een andere provider!Cool

proosje
wat raar zet net te zappen blijk ineens ketnet op digitenne te zitten ook de teletekts geef ketnet aan of ze delen overdag de zender
dus overdag ketnet en avond vanvas moet nog blijken nu .
wel raar dat kpn dit niet aan haar klanten wil door geven via de geeigende media
mijn dochter is nu dolblij hier en zit met vriendinnetjes te kijken hier op de camping met digitenne

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vrt 3 ofwel ketnet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:29:59
| KaPteiN03:39:24
| kvdb4506:49:31
| MrIggy06:56:46
| Anne4908:19:08
| xwardox09:07:53
| HenkN12:43:03
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10