obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
ZTE H220N en Wifi dat stopt na paar dagen
eduardw
De afgelopen maanden heb ik de modem ook al een paar keer een schop moeten geven omdat er via wifi geen ip adressen uit gedeeld werden. Het uit en aan zetten van alleen de wifi was niet genoeg. De modem moest echt gereboot worden.
En vervolgens kan ik zo'n 6 minuten wachten voordat er na de reboot weer internet is. Sad

Ik hoop dat ik aan het eind van het jaar naar pairbonding kan gaan en dan een beter modem krijg. Ik heb geen tv van kpn.
 
Henk2304
Dat kan je nu al vast een beetje uitzoeken (pair bonding bedoel ik). Als je op je adres nu al in aanmerking komt voor "Premium" kom je waarschijnlijk ook wel in aanmerking voor pair bonding. Als je -zoals ik - niet verder kunt dan "Standard" is je adres waarschijnlijk ook niet geschikt voor pair bonding.
L8r, Henk
 
oppenhuis
Bij mij lijkt verbinding eindelijk stabiel te zijn als ik enable WPS heb uitgezet in het WLAN-Basic menu.
Geen idee waarom dit werkt, dus geen enkele garantie dat het voor iemand anders ook een oplossing is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZTE H220N en Wifi dat stopt na paar dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie