obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
mijn KPN rekeningen online bekijken
sigi08
geachte dames en heren,

ik doe vrijwilligerswerk voor Seniorweb. Ik was laatst bij een lid die probeert via het internet MijnKPN de telefoonrekeningen
te bekijken. Dit is niet mogelijk. Er gebuurt niets op het scheerm. Zijn gevens zijn wel in tezien. Hij is al meer dan half jaar bezig met KPN klantenservice. Er was al iemand van KPN ter plekke. Maar er komt geen oplossing.
In de huurwoning is ook een ISDN aansluiting aanwezig. De huurder heeft nu een eigen analoge aansluiting wel met een numer, die vroeger bij de ISDN aansluiting behoorde. De ISDN aansluiting (aantal nummers weet ik niet) is nog in gebruik voor een kantoor van de verhuurder in dat huis.
heft er iemand ook ervaring met het overnemen van ISDN numer als analoge numer.
Wat zou deze persoon nog kunnen vragen/doen dat KPN dit probleem oplosst.
met vriendelijke groet
Sigi
 
koste038
Ik heb een alles in 1 pakket van KPN en het lukte mij ook niet om de nota in te zien, maar ik kwam er onlangs achter dat ik het zelf fout deed.
Het scherm waarop je de nota kunt opvragen is namelijk heel onhandig.

Er staat een regeltje met de tekst: Bekijk hier je Internet, InternetPlusBellen of Interactieve TV rekening.
Daaronder gaat vervolgens een "bal" lopen, waardoor je denkt dat er iets wordt opgehaald.
Dat is echter niet zo, want je moet klikken op het woordje "hier" in die tekstregel boven die draaiende bal.

Heel onduidelijk dus. Ze zouden dat best wat beter in beeld kunnen brengen.
 
sigi08
Bedankt Koste038 voor deze tip. Ik zal het doorgeven.
Als ik het goed heb, dan hebben die mensen geen Internet+bellen
duus zou de rekening direct via MijnKPN moeten in te zien zijn.
Jouw oplossing gewoon uitprobeeren kan geen kwaad.
Bedank nog eens.
Sigi08

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 15 2012 15:33:16:
Ik heb een feedback ontvangen. All deze voorstellen zijn al getest maar zonder resultaat.
De hele zaak speelt al meer dan een jaar!!!!!
Dit zijn de mensen die zich al er me hebben bemoeid:
Mw Krijnen
Tim v. Helmond
Leo Hooghiemstra
Eric Martens
Jan Stridelmeijer
De laatste heft nog niet gereageerd (overgedragen: al weer een paar weken geleden)
Hier op dit forum zitten toch bekwame KPN mensen, kunnen die niet er een naar kijken?
groetjes
Sigi
Gewijzigd door sigi08 op 15 maart 2012, 15:33
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijn KPN rekeningen online bekijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
Advertentie