obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
splitter wel/niet gebruiken
Rob73
Ik heb zojuist mijn experiabox vervangen (van ARV7519 naar H220N). Op zich natuurlijk niet spannend, maar mij viel op dat in de handleiding van de H220N expliciet vermeld staat dat een eventuele alarminstallatie apart aangesloten moet worden via een splitter. In de oude situatie liep er een stekker van de telefoon naar de alarminstallatie, en van de installatie naar de phone-poort op de experiabox. De monteur van de installatie heeft dit zo aangesloten. Dit werkte prima en lijkt nu ook te werken. Vandaar de volgende vragen:
1) is het bij de H220N nodig om alsnog een splitter te gebruiken?
2) is een alternatieve oplossing mogelijk waarbij de telefoonkabel naar de phone-poort loopt en de kabel van alarminstallatie naar de pstn-poort van de H220N, zodat de splitter niet nodig is?

De H220N zit trouwens op een UPS zodat ook bij stroomuitval de centrale gebeld kan worden als het alarm afgaat.

Daarnaast viel mij overigens op dat nadat de H220N was 'ingespoeld' maar verder nog niet was ingesteld, deze al de WPA2-sleutel van de wifi verbinding wist. Deze sleutel wordt blijkbaar opgeslagen bij KPN en niet alleen in het modem. Dat verbaast me enigszins, zeker gezien de ophef over de KPN-hack van afgelopen week, wat is het nut hiervan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'splitter wel/niet gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
DVS1200 buiten gebruiken Algemeen : 2 24 jul 2020
upnp gebruiken Hardware instellingen : 1 08 mrt 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Advertentie