obey-robots.txt
11 December 2016, 14:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ADSL omzetten naar VDSL

Patrykvdmeulen
Als je een adsl aansluiting hebt kun je dan kpn bellen om te vragen dat adsl word omgezet naar vdsl??
Want extra abo 30/3, haal je 12mbps down en 0,6mbps up (niet veel dus)

Is dat mogelijk?

Henk2304
Dat hangt er maar helemaal vanaf wat de maximum snelheid is. Je ExperiaBox geeft dit wel aan. Als je max. snelheid niet hoger is dan bv. 13 Mb/s (zoals bij mij) ga je dus nooit 30 Mb/s halen en heeft het ook weinig zin om een sneller (duurder) abo aan te schaffen; sneller dan 13 Mb/s ga je in dat geval toch niet. Daarom heb ik me maar beperkt tot een 8 Mb/s abo en die snelheid haal ik vrijwel altijd. De resterende bandbreedte kan dan mooi voor iTV gebruikt worden.
L8r, Henk

Patrykvdmeulen
Maar waarom bieden ze die abonnement dan aan?
Eigenlijk zijn ze het oplichters!Sad

Henk2304
Er zijn ook klanten die met VDSL wel een veel hogere bandbreedte halen. Die zullen wel heel dicht bij de centrale zitten.
L8r, Henk

Patrykvdmeulen
Nee het gaat om het modem die een bepaalde snelheid aan kan!
Alle modems van kpn daar moet de limietsnelheid vanaf!Angry

Henk2304
Toen ik een tijdje terug een hogere snelheid aangeboden kreeg, kreeg ik ook direct VDSL met een nieuw modem. Toen bleek dat die hoge snelheid bij mij toch niet haalbaar was heb ik het abo weer terug laten zetten, maar ik heb nog steeds wel VDSL en dat nieuwe modem.
L8r, Henk

highflow
Patrykvdmeulen schreef:

Nee het gaat om het modem die een bepaalde snelheid aan kan!
Alle modems van kpn daar moet de limietsnelheid vanaf!Angry

je bedoelt dat de modems een eigen limit hebben ?
lijkt me sterk , volgens mij bepaalt de centrale de limit en wat ervan overblijft door de verliezen onderweg naar je huis

Patrykvdmeulen
Het staat zelfs in de handleiding van alle modems vooral bij: Witte kpn experiabox (Arcadyan)

4f5501de84f54-kpn_experiabox.thumb

Up maar 1mpbs?Shock hoe kan kpn zelfs met kpn up 5mbps aanbieden? Dat zowiezo niet haalbaar is met dat modem en vooral niet met adsl!

Heb ik gelijk of niet?

highflow
Patrykvdmeulen schreef:

Het staat zelfs in de handleiding van alle modems vooral bij: Witte kpn experiabox (Arcadyan)

4f5501de84f54-kpn_experiabox.thumb

Up maar 1mpbs?Shock hoe kan kpn zelfs met kpn up 5mbps aanbieden? Dat zowiezo niet haalbaar is met dat modem en vooral niet met adsl!

Heb ik gelijk of niet?

idd, volges die gegevens va dat modem zou dat niet eens kunnen,
ik heb bij de H220N geen limit staan in de gegevens maar wel dat die geschikt is voor VDSL en VDSL2
maar geen getallen.

JaHo
Ja dat kan wel. Ik had ook 8 mb terwijl ik betaal voor 40. Resultaat is wel dat ik vanaf zaterdag al verbindingsproblemen heb. Geen tv geen telefoon en geen internet.
Veel bellen en bij de helpdesk kreeg is advies om een nachtje te wachten tot alle techniek zich goed had ingesteld. Gewoon een slecht verhaal.
Vandaag werd ik doorgezet naar de technische afdeling omdat het te lang duurde. Blijkt dat bij KPN intern men vergeten is een koppeling te maken. Duurt weer een dag.

Als je klaagt over je verbinding let goed op dat ze alles goed doorvoeren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL omzetten naar VDSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers 21 12 september 2016, 23:55
Experia Box V8 overzetten van 5G naar 2.4G Routers 7 05 juli 2016, 21:41
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen 9 24 januari 2016, 18:18
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen 6 08 mei 2015, 18:06
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing 4 09 maart 2015, 23:22
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:30:50
| KaPteiN03:25:12
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10