obey-robots.txt
18 Januari 2017, 23:15
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Geen TV en/of Radio signaal.Indicatie: "buiten bereik"

pipi09ws
Laatste tijd vaak "buiten bereik". Dus - een paar seconden - geen TV of radio signaal. Daarna komt het beeld óf geluid weer terug. En dan herhaalt het zich weer. Oplossing tot nu toe: TV op stand-by. Experia box en Ontvanger uit het stopcontact en na 30 sec. er weer in. Dan is het weer voor een dag opgelost. Wie heeft een oplossing?
 
Henk2304
Zou het kunnen zijn dat je je TV via een HDMI-kabel hebt aangesloten en dat het schermformaat van je ontvanger op Auto of op 1080p50 staat? Bij onze Philips TV heb ik dat ook en als ik de ontvanger dan op 1080i zet is het over. Op 720p werkt het ook maar dan zie ik veel witte stipjes in het beeld. 1080p25 heb ik nog niet geprobeerd. Onze Samsung TV heeft hier geen last van en de ontvanger bij die TV staat dan ook gewoon op Auto (en dat is volgens de TV dan 1080p50).
L8r, Henk
 
pipi09ws
Dank voor je antwoord.
TV (Sony) inderdaad via HDMI kabel aangesloten en ontvanger stond op AUTO oftewel 1080p50. Heb de ontvanger nu volgens jouw suggestie op 1080i gezet. Ben benieuwd.
Toen ik vanmorgen ik de radio via de TV aanzette (vanuit stand-by) was de ontvangst meteen een aantal keren 'buiten bereik'. Gedurende de nacht hadden we de ontvanger express niet op stand-by gezet, maar aan laten staan - om deze positie eens uit te proberen. Ik heb toen de TV uitgezet op het toestel en weer aan gezet. Toen was het over.
Zal je de uitkomst laten weten.
JK

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 07 2012 17:01:32:
Het lijkt er erg veel op dat het nu over is. Nogmaals dank.
JK
Gewijzigd door pipi09ws op 07 februari 2012, 17:01
 
Henk2304
Ik heb vanmorgen op onze Phillips ook 1080p25 nog geprobeerd. Hoewel beeld en geluid stabiel lijken zie ik bij donkere scènes toch weer de witte stipjes die ik bij 720p ook zag. Alleen 1080i werkt naar behoren op die TV. En nogmaals: op onze 46" Samsung doet 1080p50 (automatische stand van de VIP1963) het perfect.
L8r, Henk
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV en/of Radio signaal.Indicatie: "buiten bereik"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 3 30 december 2015, 19:28
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:01:04
| eogcnlGhost01:04:18
| Tonneke23:17:23
| Bromsnor 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op