obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
haperend / stilstaand beeld
bammie65
Sinds november heb ik digitenne van KPN. Ik heb nog nooit zon spijt gehad van mijn overstap van kabel naar digitenne. Ben ook blij als het jaar voorbij is.
We zijn in het bezit van een KPN dv3 TBC-5000 kastje. De ontvangst is 99% dus dat is goed. Toch staat het beeld regelmatig stil. En krijgen we een rood scherm in beeld met lange tekst. Als we een programma opnemen en een andere kanaal kijken is het helemaal niet te doen. Van ellende annuleren we dan maar de opname zodat we programma zonder storing kunnen kijken.
We hebben voor dit kasje gekozen zodat we kunnen opnemen en betalen er 8 euro extra voor per maand. Maar eigenlijk kunnen de er dus geen gebruik van maken, zonde dus va het geld.
Ik hoop toch dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem.
Voordat weer iemand begint zitten de kabels dan wel goed. Ja die zitten goed. Alles al eens telefonisch met de helpdesk doorgenomen, maar niets helpt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'haperend / stilstaand beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie