obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
wijziging ipb
ryanklok
weet iemand misschien hoe lang een verandering duurt om van een 3MB ipb naar een 8MB ipb icm altijd gratis bellen? Als het goed is dan wordt de ipb hier aangesloten rond 15 juni. Probleem is dat de glasvezel-aansluiting nog niet geleverd kan worden. Vandaar dat met hulp van de glasdesk er nu al wel een belbasis-aansluiting is en de zij de ipb hebben aangevraagd voor mij. Heb nu internet via de dongel,aangezien mijn oude internetabo al afgesloten was en kpn mij allerlei verschillende adviezen gaf en de tijd maar verstreek waardoor ik nu beperkt internet heb.volgens de glasdesk kon de aansluiting niet sneller. Ik zou graag altijd gratis willen bellen. Heb al wel gelezen dat het via mijn-kpn zou moeten. Als dat nou ook 4 weken duurt,dan is dat wel lang. Vind zowiezo dat 4 weken voor een adsl-aansluiting best lang is.
Ik kon het antwoord zo niet op de kpn-site vinden en ook niet zo hier op het forum.
 
KPNwebcare2
Hallo,

Tijdsperiode en wat krijgt de klant?

Direct bij aanvraag (bestaande klant) Order bevestigings e-mail
0 - 3 dagen (nieuwe klanten) Order bevestigings brief
3 - 18 dagen Installatiebrief
18 - 21 dagen Installatiepakket

Er zijn nog meerdere processen bij gemoeid. Ook onder andere dat er afspraken zijn met OPTA. Bijvoorbeeld dat de consument 10 wachtdagen moeten krijgen. Dit ivm opzegging tijdens bestellen.
www.kpn.com/webcare
 
ryanklok
stef,dank voor je antwoord!
Werkt een upgrade op de zelfde manier,dus van 3MB naar 8MB? Of gaat dat sneller,aangezien alle hardware al aanwezig is?
Ik meen ergens eens gelezen te hebben dat wijzigingen worden gezien als nieuwe aansluitingen vandaar...
 
dinges
Ik zou effe oppassen met snelheidveroging, je krijgt namelijk niet dezelfde snelheid als nieuwe klanten en je betaald er wel voor..... zie mijn topic vraagje over snelheidsverhoging...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wijziging ipb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk KPN Glasvezel diensten : 5 16 jan 2013
Wijziging abonnement Helpdesk : 1 19 dec 2011
Bij wijziging van het Abbo ging de snelheid omlaag Snelheid : 3 28 sep 2010
Verhuizing+wijziging abonnement Opleveringsproblemen : 2 22 sep 2010
Wijziging Interactieve TV per 1 februari 2009 Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 02 feb 2009
Advertentie