obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
openzetten H220N voor Net-tv (phillips)
erichg
Op 20/1 heb s bij mij kpn glasvezel geactiveerd. TV/bellen/internet tot dusver zonder problemen.
Nu lukt het mij echter niet om Net-TV op mijn Philips TV te benaderen. De netwerkverbinding is goed (draadloos).
Wie kan mij helpen aan de juiste instellingen voor het configureren van de H220N (Experiabox, wit)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 21 2012 18:55:20:
gelukt! poort 80 en 443 moeten openstaan;
na diverse pogingen en restarts bleek het noodzakelijk te zijn om de software van de TV te updaten. hoewel tv aangaf dat de nieuwste software geladen was bleek bij controle op internet dat de geinstalleerde software van augustus vervangen kon worden door een versie van 26 dec 2011. Na deze update werkte NET TV direct!Smile
Gewijzigd door erichg op 21 januari 2012, 18:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'openzetten H220N voor Net-tv (phillips)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
Advertentie