obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
NIet nakomen van afspraken
toy
Geen idee of het hier goed staat, ik heb sinds november 2011 telefoon en internet van KPN.

Ben nu 3 maanden bezig om van KPN mijn modem kosten en activatie kosten a 35 euro terug te krijgen, helaas heeft KPN op dat gebied nog niks geleerd.

Ik blijf niet bellen, krijg ik het niet terug ( terwijl het beloofd is) dan ben ik eind dit jaar bij KPN weg.

Helaas op dit gebied is KPN heel slecht.

dus als er een medewerker van KPN meesleest, doe er aub iets aan, anders is het weer een klant minder.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 17 2012 10:26:04:
nou aan dit forum heb je ook geen flikker, dus ben pleitos
Gewijzigd door toy op 17 januari 2012, 10:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NIet nakomen van afspraken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie