obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mijn KPN, rekening online bekijken.
cdwharm
geachte dames en heren,

Weet u een oplossing voor het volgende probleem dat ik heb.
Ik probeer om via het internet mijn KPN rekeningen te bekijken, dit is niet mogelijk omdat
ik een aantal jaren geleden een account aangemaakt heb waarvan ik de inlog gegevens niet
meer weet, gegevens zijn niet meer op te vragen omdat geregistreerd i-mail adres niet meer
bestaat.
Ik heb een nieuw account aangemaakt maar als ik probeer het telefoon nummer te registreren
krijg ik de melding niet mogelijk nummer is al geregistreerd. U kunt uw oude acount afmelden
onder telefoon nr. 0800-0429

Nadat ik dit nummer gebeld heb en dan toets 2 en toets 5 gedrukt heb krijg ik de tekst te horen
-Aanmelden online diensten niet mogelijk, u kunt via toets 8 terugkeren naar het hoofd menu-.

Ik wil graag weten hoe ik mijn oude account kan verwijderen.
Ik heb al uitgebreid contact gehad met de KPN helpdesk via i-mail, KPN winkel en telefoon
dit heeft tot nu toe nog geen resultaat gehad.

Groet CDW
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn KPN, rekening online bekijken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
Advertentie