obey-robots.txt
08 December 2016, 01:18
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Persoonlijke code

Brommert
Een brief ontvangen van KPN waarin wordt meegedeeld dat het tarief van mijn bundel met 50% wordt verhoogd. 50%!
Om de belbundel te wijzigen kan ik, aldus de brief, op www.kpn.com/persoonlijkadvies met een persoonlijke code terecht. Deze code wordt in de brief vermeld, maar het zou toch wel prettig zijn als die site ergens te vinden is.
Iemand een idee?
Bvd.

hlaauwen
Volgens mij kun je beter inloggen op "mijn kpn" en daar je persoonlijk instellingen wijzigen (bij onderdeel telefooninstgellingen).
Overigens vins ik die tariefverhoging van 50% ook schandalig. Het verhaal dat je ook naar mobiel mag bellen vind ik een zoethoudertje. Die nummers kun je nu voordeligerbellen via Skype.
Ik ga in elk geval maar eens "shoppen" bij alle voordelige aanbiedingen.
Succes. HLaauwen

Brommert
Bedankt voor de reactie.
Helaas zie ik niet wat ik in persoonlijke instellingen zou moeten veranderen.
Overigens heb ik het onderdeel "telefooninstellingen" niet eens kunnen vinden.
Wel;
Mijn gegevens en daaronder;Mijn persoonlijke gegevens of mijn communicatieprofiel of mijn inloggegevens
Mijn rekening
Mijn thuisbellen
Mijn mobiel

Om de humor compleet te maken het volgende, Als ik Mijn thuisbellen wil activeren, loopt dat op het eind vast omdat ik ga via Activeren zonder actiecode.
Deze actiecode schijnt op je factuur te staan. Een factuur die ik al lang niet meer thuisgestuurd krijg dus ga ik naar Mijn rekening, alwaar ik te zien krijg dat ik nog niet Mijn thuisbellen heb geactiveerd.
Ooit gehoord van Kafka? Begint er heel erg op te lijken.

hlaauwen
Van Kafka heb ik niet alleen gehoord, het was tijdens mijn studie Duits zelfs het onderwerp van mijn speciaalstudie moderne literatuur. Maar daar schiet je weinig mee op.
Het inloggen bij KPN is nogal gecompliceerd. De volgorde is:
Ga naar KPN vandaag, In dat scherm kun je kiezen voor "inloggen mijn kpn".
Dan opent een scherm met "mijn gegevens". Daarin kun je rechts kiezen voor "internet+bellen" en moet je weer inloggen. In het scherm dat daarna opent, kies je linksonder voor "mijn producten". Dan opent een scherm waarin o.a. "telefooninstellingen" gekozen kan worden. Daarin kun je dan kiezen voor de varianten van "gratis bellen". Het is inderaad erg ingewikkeld maar makkelijker kunnen ze het bij KPN niet maken!
Nogmaals succes of ander sterkte!
Hen Laauwen

Brommert
Wel bedankt.

Met deze aanwijzingen ben ik verder gekomen tot.....................

Vanwege werkzaamheden aan het administratieve systeem van KPN is het helaas niet mogelijk om op dit moment wijzigingen door te voeren in uw abonnement. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.

Onze excuses voor het ongemak
.

Tja, daar sta je dan weer.
Wilde vooralsnog niets wijzigen, alleen kijken.

We ploeteren verder.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 10 2012 20:53:58:
Vanavond nog maar eens geprobeerd en wat denk je?
Mijn wachtwoord wordt niet meer herkend.

Nu wil ik even een kort overzicht geven van de shit die ik van KPN mee heb mogen maken.
-Krijg een brief dat mijn abonnement met 50% wordt verhoogd.
-In deze brief wordt vermeld dat ik via een website die volgens mij alleen door een hacker kan worden gekraakt mijn abonnement kan wijzigen.
-Een goede geest op het forum helpt mij op weg tot ik vastloop in; "...vanwege werkzaamheden...niet mogelijk...blabla."
-Dan 's avonds nog maar eens geprobeerd of deze werkzaamheden zijn beeindigd.
-Kennelijk wel, want mijn wachtwoord wordt niet meer herkend.

Dit doet voor mij letterlijk de deur dicht.
Want....er was al het nodige, zeg maar heel veel gebeurd.
-Nadat ik volkomen vast was gelopen in het zoeken naar deze per brief aangekondigde website, ben ik telefonisch in contact gekomen met de KPN klantenservice.
-Daar heb ik een volledig satirisch programma voorgeschoteld gekregen, waarvan ik de details niet vermeld, omdat er waarschijnlijk rechten kunnen worden verkregen op een avondvullend programma van een TV-zender.
Maar in ieder geval tot zover:
KPN presenteert zich hiermee op zo'n incompetente wijze dat je als consument het gevoel krijgt slechts tot betaalslaven te worden gereduceerd.
Degenen die echt geinteresseerd zijn in deze bagger en een provider hebben met een server die voldoende ruimte biedt om het hele rampverhaal op te nemen zouden kunnen proberen via een pb op de hoogte te worden gebracht.
De vraag is daarbij dan wel of ik het zonder te braken allemaal kan produceren.
Gewijzigd door Brommert op 10 januari 2012, 20:53

www3
Ik kan er ook geen wijs uit en weet ook niet onder welke naam deze thread loopt.
Hoe krijg ik nu een overzicht over mijn telefoonrekeningen, om een beslissing te nemen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Persoonlijke code', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen 1 03 maart 2014, 11:29
Code afstandbediening Akai AL2425CI Algemeen 7 21 januari 2013, 20:25
Samsung code voor afstandbediening Hardware instellingen 1 04 maart 2012, 11:54
afstandsbediening universele code Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 20 januari 2012, 22:05
Internet code KPN Mobiel Internet 1 20 januari 2012, 08:54
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:45:42
| dirkjohan03:55:21
| KaPteiN04:36:34
| lobo40508:35:32
| glim10:50:40
| Peterkessen11:50:54
| avardiannl21:19:57
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10