obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox en Pro Evolution Soccer 2012 PS3
everlingv
Hallo allemaal,

Ik heb een Experiabox Arcadyan ARV7519 en wil graag online games op de PS3.

Nu heb ik al veel eerdere posts gelezen en heb die netjes uitgevoerd en werkt mijn PS3 bij de meeste spellen goed samen met de Experibox. oa. Battlefield 3 etc.

Ik heb UPNP aangezet, een aantal poorten open gezet en heb nu een NAT-2 verbinding.
Echter bij 1 spel op de PS3, te weten de nieuwe PES 2012 (PRo Evolution Soccer) heb ik problemen. Hierbij heb ik volgens de PS3 maar een beperkte verbinding en dus niet alle functionaliteiten van het online gamen. (melding: pas DMZ, poortmapping aan)

Is er iemand ie ook dit probleem heeft ondervonden of er iets over heeft gehoord.
Ik heb ook de poorten die het spel gebruikt opengezet en ook handmatig in het spel een poort gekozen, en toch blijft dit probleem. Of zijn er nog andere speciale poorten die ik open moet zetten?

Het vreemde is dat ik hem wel 1 keer werkend heb gekregen, maar dat was van korte duur.........

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
 
Pokervriend
Ik heb helemaal hetzelfde probleem. Ik had een Thomson waarmee ik prima online kon. Helaas begon deze te haperen. Met die Arcadyan kan ik niet meer normaal gamen. Ik heb 6 keer gebeld naar de helpdesk, maar daar willen/kunnen ze me niet helpen. Ik heb besloten over te stappen naar Ziggo, aangezien KPN dit toch niet gaat verbeteren. Helaas, na 10 jaar trouwe klant zijn word ik min of meer gedwongen over te stappen naar de concurent
 
everlingv
Hallo allemaal,

Bedankt voor degene die hebben gereageerd en of hebben nagedacht over mijn probleem.

Ik heb vandaag het besluit genomen, en mijn kpn abonnement opgezegd.

Erg jammer, ben verder tevreden over KPN, alleen dat ze dit probleem met die routers niet aanpakken snap ik niet.

Degene die ik aan de lijn had van KPN wist mij precies te vertellen wat het probleem was en vertelde zelfs dat hij zelf ook is overgegaan naar UPC!

Bij gebrek aan UPC en Ziggo in mijn regio ga ik over naar een kabelaanbieder (Caiway), waar ik overigens ook al mijn TV abonnement heb en deze bieden nog een snellere verbinding voor hetzelfde geld.

Kortom KPN....... geen online gamen!

Groeten
 
AntonJeck

Quote

everlingv schreef:

Hallo allemaal,

Bedankt voor degene die hebben gereageerd en of hebben nagedacht over mijn probleem.

Ik heb vandaag het besluit genomen, en mijn kpn abonnement opgezegd.

Erg jammer, ben verder tevreden over KPN, alleen dat ze dit probleem met die routers niet aanpakken snap ik niet.

Degene die ik aan de lijn had van KPN wist mij precies te vertellen wat het probleem was en vertelde zelfs dat hij zelf ook is overgegaan naar UPC!

Bij gebrek aan UPC en Ziggo in mijn regio ga ik over naar een kabelaanbieder (Caiway), waar ik overigens ook al mijn TV abonnement heb en deze bieden nog een snellere verbinding voor hetzelfde geld.

Kortom KPN....... geen online gamen!

Groeten


jb 2 ps3 True Blue Dongle ps3 jailbreak 2 buy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox en Pro Evolution Soccer 2012 PS3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie