obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nog steeds geen signaal
Mlo
Begin november overstag gegaan voor een telefonische aanbieding internet+bellen+itv. Zou 6december opgeleverd worden. Op die datum valt idd het oude internet en telefoonsignaal uit om 10.00u. Sindsdien geen signaal meer. Eerst moest ik geduld hebben, het zou nog wel komen. Toen kwam er een storingsmonteur die vaststelde dat alles goed was aangesloten, kan ook niet anders want zo'n experiabox is niet zo ingewikkeld. Toen weer geduld hebben. Toen was er ineens in de centrale een kaart kapot, of een kabel, of allebei, maar de monteurs waren NU bezig dus nog heel even geduld....
Toen was het ineens een vastgelopen order die een schopje moet hebben en sindsdien is het iedere dag of een kapotte kaart of een vastgelopen order. In ieder geval blijft KPN mij om geduld vragen. Nou ik kan je vertellen DIE IS OP!!! Al binna twee weken zonder internet en telefoon, spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt.
Ik bel nu iedere dag met de TSD maar daar kom ik ook niet verder mee, iemand nog een suggestie wat ik nu kan doen?
Alvast bedankt!
Een radeloze kpn klant
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds geen signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 aug 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie