obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN Interactief internet icm gamen help plz
justinp
Het rare is dat ik wel 1 tegen 1 kan spelen tegen mensen, maar zodra ik zelf een game create, of als er meerdere mensen meedoen ik de laggende factor ben.

Ik zal zo de poorten openen.

DSL
ATM
PPP
IP
Internet

Hebben allemaal een vinkje. IUk weet niet precies wat je met snr fex en crc bedoeld.
 
justinp
www.portfoward.com doet het trouwens niet. Ik kom op een pagina metlinks naar top searches etc. Ziet er raar uit in iedr geval.
 
KPNwebcare2
Misschien via deze link: http://portforward.com/
www.kpn.com/webcare
 
justinp
Oke die link doet het. Alleen alle model opties speedtouch 5xx etc die heb ikniet. Ik hebeen tg787v en die staat er niet tussen. Nu heb ik gebeld met de kpn klantenservice, en hun zeggen dat bij mijn model alle poorten vast zitten. Dus hoe nu verder?
 
KPNwebcare2
...het is een fout op de portforward site.

Daar heet hij de TG797. Maar is wel een TG787 webinterface.

Volg deze link: http://portforward.com/english/router...7index.htm en kies jou programma/game/server etc.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 28 mei 2009, 11:52
www.kpn.com/webcare
 
justinp
Bedankt voor de link. Ik heb alle stappen goed doorlopen, dns codes gebeld bij kpn. Static ip code vastgesteld en het hele lijstje gevolgd starcraft adden etc poort 6112.

poortcheck gedaan, hij is open volgens het programma.

Maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik kan 1 tegen 1 spelen. Maar zodra we met 3+ zijn lag ik als een gek.

Shock
 
KPNwebcare2
Hallo,

De poort is open! Dat is in ieder geval goed nieuws.


Heb je al gekeken op de FAQ van Blizzard?
( als het SC2 is natuurlijk.... bedenk wel dat dit een BETA is. )
http://www.starcraft2.com/faq.xml

Misschien staat je antwoord daartussen.
www.kpn.com/webcare
 
justinp
Starcraft 2 spelen is wat lastig, ik wacht eerst tot het daadwerkelijk gelanceerd wordt. (anderhalve jaar vertraging al )Pfft

Ik heb een post gemaakt op het forum daar en zal jullie informeren als ik daar wat meer hoor of zelfs het probleem weet op te lossen.

In de meantime als iemand een geniala ingeving krijgt, your welcome to post here.

 
justinp
Hm oke. Nu kan ik dus 1 tegen 1 spelen maar ik kan nu dus ook zelf games createn en 3+ spelers spelen. Lag blijft wel als ik een multiplayer game join. Maar goed het is niet anders. Ik moet vanaf nu gewoon alle games zelf maken dan komt t allemaal goed.

Ik wil jullie bedanken voor jullie moeite. Top!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Interactief internet icm gamen help plz', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie